Emma&Adrian Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Jeg fant min biologiske søster på facebook i dag! Har sett henne en gang på disse 25 åra jeg har levd,og det var i begravelsen til min far,uten om det har vi ikke hatt kontakt,så det var veldig gøy å skrive litt med henne! Er litt sprøtt å tenke på at jeg har søsken jeg ikke kjenner,men kan bli kjent med om jeg vil. Først synes jeg det var litt rart å skrive med henne,men så skrev hun kos og klem fra storesøster,og det varmet hjertet mitt! Jeg er veldig glad for at jeg fant henne,nå får vi bare se hvor mye kontakt vi kommer til å ha videre Måtte bare lufte dette litt Kun fordi jeg er glad! GOD HELG!
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Så koselig da!! :) Alt hva man kan få til på facebook! ) Goood helg til deg også!
Emma&Adrian Skrevet 26. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2009 Ja tenk Har tenkt så mye på henne og,men aldri tørt å ta kontakt,så søkte jeg bare på navnet,og vips,der var det gjort Angrer ikke ett sekund
Gjest Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Så herlig :-) Håper dere blir godt kjent og får et godt forhold. En storesøster kan være god å ha vettu ;-) Lykke til videre!
Emma&Adrian Skrevet 26. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2009 Ja jeg da altså nr 7 i søskenflokken hehe,og hun er den eneste jeg har nå fått kontakt med. Jeg er yngst. Eneste som er at hun bor så langt vekk,men kan jo dra på besøk Gøy er dette iallefall! Har jo alltid visst om at jeg har søsken,men det er rart og gøy å snakke med sin SØSTER liksom wæææ,dette er så spennende!
*Rutletutt* Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Så utrolig koselig da! Nettopp derfor er FB så genial:-) Jeg har funnet mange long lost friends fra året jeg bodde i USA for 14 år siden, og har gjenopptatt kontakten med dem over FB, så jeg er kjempeglad for at jeg endelig laget meg en FB-profil;-)
Tommage♀♂ Skrevet 26. september 2009 #7 Skrevet 26. september 2009 Så gøy! Er dette en halvsøster, eller har dere samme mor og far? Kan jeg spørre hvordan det har seg at du ikke har kontakt med dine søsken?
Emma&Adrian Skrevet 26. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2009 Jeg har snakka MASSE med hun nå,og det er ganske rørende! Ser hun skriver på statusen sin : jentene er så glade og fornøyde i dag:) smiler for oss selv her... he he.. **** har fått vite att hu har en hest som hu skal stelle, fore og alt som følger med en hest, og at hu har en tante til og jeg er så gla for at min søster fant meg... godt det fins facebokk gitt........ dette må være den beste helgen på evigheter:) Dette er så vannvittig koselig!!
Emma&Adrian Skrevet 26. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2009 VI har samme far,så det er halvsøster Mamma og pappa var skilt når jeg bodde sammen med mamma,hun var alkoholiker og ga blanke f i meg,og jeg havna på barnehjem da jeg var 8 mnd fordi hun heller ville være på byen fremfor å ta seg av meg. Noe jeg egentlig er litt glad for,fordi jeg fikk verdens beste forsterforeldre når jeg var 3.5 år Hun søsteren min er 40 år +- (jeg tør ikke å spøre hehe)
Lillepromp blir storesøster Skrevet 26. september 2009 #10 Skrevet 26. september 2009 Så koselig!! Blir så irritert på folk som snakker dritt om FB, for du kan jo treffe mange folk som du ikke har hatt kontakt med. Har sett at folk finner foreldre og søsken rundt omkring i verden også pga det. Håper du og søsteren din får god kontakt fremover:)
Norwegian by injection Skrevet 26. september 2009 #11 Skrevet 26. september 2009 Så koselig da! Er ikke nettet fantastisk? He he
Emma&Adrian Skrevet 26. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 26. september 2009 JO Nå har hun sendt meg masse bilder fra familien min,er så rørende!! Jeg har jo ikke vist om halvparten engang,så dette er veldig gøy
Tommage♀♂ Skrevet 26. september 2009 #13 Skrevet 26. september 2009 Wow, for en historie! Leit at en mor var alkoholiker, men godt at det endte bra da. Og veldig gøy om du kan få kontakt med søsken du ikke kjenner=) Nettet er fantastisk, verden blir bare mindre og mindre!
Holly❄️ Skrevet 26. september 2009 #14 Skrevet 26. september 2009 Så utrolig koslig Hun virker jo like interessert i å bli kjent med deg også, så dette er jo en fantastisk start!!
Emma&Adrian Skrevet 26. september 2009 Forfatter #15 Skrevet 26. september 2009 Ja ganske trist historie,vil egentlig kalle barndommen min ganske tragisk,MEN,jeg var veldig heldig!! Fikk fantastisk flotte forsterforeldre som tok godt vare på meg,og oppdro meg veldig bra Ja verden blir bare mindre og mindre,og nettet er flott! Jeg er så glad jeg søkte henne opp altså
Emma&Adrian Skrevet 26. september 2009 Forfatter #16 Skrevet 26. september 2009 Ja Nå fikk jeg se bilde av broren min og jeg ser at vi ligner! så gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå