Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 5mnd i bilsete sitt - i forsetet?? (Riktignok skrudd av airbag) Jeg synes dette ikke er bra...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Jeg har min baby i forsetet og airbagen er skrudd av, hvorfor er det så mye værre enn at barnet sitter i baksetet da? Hadde det vært så farlig så tror jeg neppe det hadde vært lovlig, da hadde det vel vært påbudt å ha barna i baksetet da... Eller??
Neijasså... Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Så lenge airbagen er skrudd av og bilstolen er festet slik den skal er dette fullstendig forsvarlig og like sikkert som i baksetet.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Kan hi fortelle meg hvorfor du mener det er så ille, har du sett noen dokumentasjon på at det ikke er like trygt? Eller er det bare en oppfatning du selv har laget det som dib kjærring?
ellesant Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Jeg har lest at de fleste bilene som treffer andre biler, treffer fremme på passasjersiden... Husker ikke hvor jeg las det, men jeg tror at det er prosentmessig større fare forbundet med å sitte forran enn bak... Fant dette på nett nå: Forskerne fant at passasjerer bak i midten har hele 86 prosent høyere sjanse for å overleve enn personer i forsetene, og 25 prosent høyere enn personer bak på sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå