Gå til innhold

Har dere noen interesser, hobby e.l?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen intereser, hobbier, gjør dere noe på fritiden som ikke dreier seg om barn, jobb eller familie. Kjenner jeg må gjøre noe for bare meg selv, men vet ikke hva?? Faen! jeg har visst blitt en sånn kjedelig mamma som ikke gjør noe for seg selv i det hele tatt.

Noen som har noen tips? som helst ikke skal koste så mye heller....

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fritid, hva er det? De 2 timene man orker å være oppe etter at ungene er i seng? :)

Isåfall så bruker jeg annenhver kveld på å trene!

Skrevet

Jeg spiller i korps! Prøver å bruke barnevakt til det, for både jeg og mannen min spiller! Det kan være litt stress å komme seg ut av huset. Men når jeg setter meg ned og spiller, da senker skuldrene seg, og jeg klarer å koble ut.

Skrevet

Leser bøker. Det er det eneste jeg har ork til om dagen.

Skrevet

Trening, spesielt løping.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

jeg har begynt aa male bilder igjen etter et opphold paa 2 aar. Foelte meg fornoeyd med meg selv den kvelden da jeg malte igjen. Ellers saa ser jeg for mye paa tv, eller bader og leser sladreblad eller bok

Skrevet

Jeg og mannen spiller også i korps (ikke noe man bare kan begynne med sånn i voksen alder kanskje, så et veldig hjelpsomt tips er det jo ikke...).

Vi avtalte heldigvis at jeg skulle begynne å spille igjen når snupp var ca 5 mnd for at jeg skulle "komme meg litt ut". Det er fremdeles jeg som spiller nå som hun er 12 mnd, for jeg jobber hjemmefra. Greit med litt voksenkontakt som ikke dreier seg om baby, ja!

Skrevet

akkurat nå trener jeg 4 ganger i uka

Skrevet

Scrapping:)

Skrevet

Ja, alt for mange, hehe! Men i det siste har jeg begynt å sove på nettene i steden, så blitt litt lite i det siste =(

Liker å sy, strikke, lage smykker, photoshoping, hekle, male, tegne, lese, scrappe, ta bilder og sikkert mange andre stort sett kreative ting...trenger ikke å kjede meg akkurat,selv om jeg ikke gjør slike ting hver kveld =P

Skrevet

Svømmer to ganger i uka. Drev mye med teater før, men det begrenser seg nå som jeg er mamma og gravid.. Får ta det opp igjen når barna er større..:-)

Skrevet

Har scrappet en del, nå er det mest interiør og påfølgende interiørblogging. Trenger ikke koste så mye hvis man er oppfinnsom mtp gjenbruk og går på loppis og fretex :-)

Skrevet

ulike former for såkalt "ekstremsport". Ut på tur i alle årstider

Skrevet

Kommer an på. Lese bøker får jeg alltids tid til, men det blir mye jobb. Ellers liker jeg å redigere bilder og film, pusse opp, trene, sy klær og så maler jeg litt. Spiller forresten et instrument, og det får en runde hver kveld når barna skal sove.

Skrevet

Leser, maler, går i skogen :o)

Skrevet

Er glad i å trene - jogge og gå turer når jeg kan.

Lese bøker

Bake og pynte kaker;-)

Skrevet

Scrapping- lager kort..

Skrevet

liker å male og sy - mye kreativt. Og så trener jeg litt, spiller volleyball og badminton på organisert trening, veldig kjekt å ha fastsatt tid til noe, da er det ikke så lett å utsette/droppe... mannen MÅ være hjemme de to tidene i uka jeg skal ut, og det er veldig kjekt :)

Skrevet

Trener og danser :-))

Love it. Men blir nok andre tider når lille kommer i hus, ja...

Skrevet

Jeg spiller håndball, trening 3-4 ganger i uka + kamper enten en ukekveld eller helgedag. Det er kjekt d, vi er en liten gjeng (4-5 stk) rutinerte småbarnsmødre, ellers jenter fra 16-24 ca :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...