Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Er så lei debatten om kontantstøtta. Skulle tro det var verdens ende. Skjønner at mange er avhengige av den, og syns også det er dumt med kutt i kontantstøtta... MEN, ærlig talt da, mene at rødgrønn regjering suger og at frp ville gjort seg bedre er vel en smule naivt. Om man syns kontantstøttekutt er for jævlig, tror jeg nok mange ville fått seg en meget ubehagelig overraskelse om frp kom til makta. Kontantstøtta er bare en dråpe i havet av politiske saker, og LANGT fra den viktigste. Ta dere sammen,prøv og være litt optimistiske og se litt lyst på ting i steden for å bruke så utrolig mye energi på å være sint og forbanna. Og ikke minst, ta en god titt på hva de enkelte partiene står for i helhet, og ikke trekk naive sluttninger basert på enkeltsaker som kontantstøtta. Med dette ønsker jeg dere en fortsatt god helg.
mamma1980 Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 er helt enig...sutring kaller vi det. ja jeg er glad jeg har penger i det hele tatt jeg og mat på bordet, klær, strøm,vann, osv vi må lære å tenke på at vi er bortskjemte i norge. tenk på dem som ikke har dette ? er du ikke enig ? så kontantstøtta er jo bare en dråpe i havet....dør ikke om den blir kutta ned eller kutta ut.... men klart jeg kunne håpet den holdt seg på samme nivå men sånn er det bare ikke da. men hjelper ikke å sutre heller.
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Kunne ikke sagt meg mer enig. Det klages alt for mye på alt egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå