Gå til innhold

Så J.... mye surk.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei debatten om kontantstøtta.

Skulle tro det var verdens ende. Skjønner at mange er avhengige av den, og syns også det er dumt med kutt i kontantstøtta...

MEN, ærlig talt da, mene at rødgrønn regjering suger og at frp ville gjort seg bedre er vel en smule naivt.

Om man syns kontantstøttekutt er for jævlig, tror jeg nok mange ville fått seg en meget ubehagelig overraskelse om frp kom til makta.

 

Kontantstøtta er bare en dråpe i havet av politiske saker, og LANGT fra den viktigste. Ta dere sammen,prøv og være litt optimistiske og se litt lyst på ting i steden for å bruke så utrolig mye energi på å være sint og forbanna.

Og ikke minst, ta en god titt på hva de enkelte partiene står for i helhet, og ikke trekk naive sluttninger basert på enkeltsaker som kontantstøtta.

 

Med dette ønsker jeg dere en fortsatt god helg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er helt enig...sutring kaller vi det.

 

ja jeg er glad jeg har penger i det hele tatt jeg :)

og mat på bordet, klær, strøm,vann, osv

 

vi må lære å tenke på at vi er bortskjemte i norge. tenk på dem som ikke har dette ? er du ikke enig ?

 

så kontantstøtta er jo bare en dråpe i havet....dør ikke om den blir kutta ned eller kutta ut.... men klart jeg kunne håpet den holdt seg på samme nivå men sånn er det bare ikke da. men hjelper ikke å sutre heller.

Skrevet

Kunne ikke sagt meg mer enig.

Det klages alt for mye på alt egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...