Gå til innhold

Folk som selger ting de har fått gratis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser støtt og stadig at folk prøver å selge ting de har fått i sånne gratis pakker fra apoteket, Libero o.s.v. Hva synes dere om det?

Jeg synes det er sært. Har hver gang lyst til å rapportere annonsene deres som svindel.Men gjør det ikke. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å har du fritidsproblemer?? Må da vel være opp til dem som evnt vil kjøpe om de vil betale for ting som er gratis!

Har til og med solgt velkomstgaver som jeg har fått etter og ha meldt meg inn i boklubber, hobbyklubber , ukeblader etc.. Mener du da at dette er svindel??

Skrevet

Hvorfor er dette svindel? Om du hadde fått en gammel sofa hos en onkel, og solgte den videre på finn.no, ville du kalt det svindel da? Ufint, ja, men det er jo faktisk kjøper som velger å betale for varene.

Skrevet

hehe ja skjønner at du ville gjort det :P

ja er veldig spesielt da. jeg hadde ikke solgt disse pakkene jeg da.

Skrevet

Det er kanskje ikke svindel. Men utrolig sleipt, er jo ikke alle som vet at man får disse tingene gratis. Men men.

Skrevet

De tingene som er i de pakkene er akkurat det samme som man kjøper på butikken så jeg lurer på hvorfor du tror det de selger kommer fra slike pakker?

Jeg har f.eks kjøpt 2 melkedispendere til rett over 70 kr på Ica maxi og så fikk jeg en gratis i en pakke. Da solgte jeg en av disse 3 stk jeg hadde for jeg trengte ikke alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...