Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 For 12-13 år siden kom det bort en fyr og spurte om jeg kunne fortelle han hva klokka var. Det kunne jeg. Oppfølgingsspørsmålet var " Liker du sex?" Husker ikke hva jeg svarte, men fjernet meg i alle fall.. 4-5 år etterpå kom det bort en fyr, og spurte meg hva klokka var, og bjella ringte da det samme oppfølgningsspørsmålet kom. "Liker du sex?" I dag var det dugnad i blokka - og siden jeg er ganske ny ble det noen ukjente fjes. Klarte ikke helt å plassere den ene.., men nå husker jeg.. Det er pervo med klokke og sex-spørsmålene! Lettere tilbakestående, med samme stirrende blikket og samme sleske smilet.. Gøy å være singel og 8 mnd på vei nå.. Skal så jævlig låse døra...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Du kan jo alltids kontakte politiet på forhånd, og spørre om du har grunn til å være redd.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Ja, det var lurt. For politiet har visst ikke taushetsplikt, de....elller...? Eller skulle HI ringe og si at en ekkel amnn har spurt meg hva klokka er, og om jeg liker sex. Han er SIKKERT pervo!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Vet ikke hva han heter..og kan politiet egentlig opplyse om slikt da, om jeg finner ut hva han heter?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Hmmm. Svaret på spørsmålet hans er jo "Faen, ser du ikke magen min! Jeg er høygravid, hvordan faen trur du jeg blei det!!! Selvsagt liker jeg sex, og gjett hva, jeg har faktisk prøvd det også! Noe som ikke vil bli skje med deg, med det første, med den jævla pervoatferden din!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå