Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Synes det høres litt ekkelt ut, men jeg er villig til å prøve alt nå. Har fått en skikkelig infeksjon og klødd så mye at jeg har fått sår nå, som svir når jeg går på do..auuuch Har tatt canesten stikkpille og smurt regelmessig med krem. Men det har ikke blitt noe bedre. Blir litt bekymret for at jeg har dårlig immunforsvar eller noe. Skikkelig plagsomt dette her, kan jo ikke bevege meg utenfor for jeg må bare kløøø..og det ser jo lurt ut. Gode råd mottas med takk!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Ja, har brukt det. Var til slutt helt desperat, da ingenting annet hadde hjulpet. Min mor anbefalte å smøre meg inn med yoghurt. Trodde hun tullet jeg, men etter soppen begynte å komme nedover lårene (gikk på antibiotika) så skal jeg si deg at jeg smurte meg ja. To-tre dager tror jeg at jeg smurte og soppen ble borte.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Stefaren min anbefalte eddik engang husker jeg...fikk aldri prøvd det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå