Gå til innhold

Dere som venter jente! Hva er/var symptomene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 13 og har hele tiden hatt sånn jentefølelse. Har en gutt på 1,5 fra før og symptomene mine denne gangen er annerledes enn fra sist gang..

- Denne gangen har jeg vært fryktelig kvalm, og gått ned mange kilo. (Med gutten var jeg nesten ikke kvalm.)

- Veldig dårlig matlyst. (Med gutten spiste jeg masse hele tiden, synes jeg å huske.)

- Ikke så veldig trøtt, men selvfølgelig trøttere enn vanlig. (Med gutten var jeg stuptrøtt døgnet rundt og sov 17 timer i døgnet. Nå MÅ jeg jo opp, så kan jo være derfor.)

- Ikke veldig fysen på noen ting, men sure ting faller godt i smak, og døyver kvalmen. (Med gutten hadde jeg skikkelig pica på lakris i begynnelsen.)

Også er det de andre symptomene som hyppig vannlatning, forstoppelse etc, men det hadde jeg sist også. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2 jenter på 3 og 9 år, med de så har jeg kastet opp i 9 mnd i strekk.. Med guttungen på 6 år var jeg bare kvalm i 2-3 mnd..

Skrevet

venter jente...

var kronisk trøtt de 4 første mnd...

kvalm til uke 10-12...

suuuulteeen, alltid lyst på noe snafs:D

Lyst på pommes frites hele tiden;P

rund mage, du legger først på deg rundt magen;)

Skrevet

Med sønnen min så hadde jeg så lite plager at når mensen først forsvant så trodde jeg at det var på grunn av at jeg hadde vært forkjølt lenge, og at det også var derfor jeg var såpass trøtt og utslitt en periode. Ingen kvalme, ingen smerter eller noen andre tegn.

Nå har jeg totalt mangel på overskudd, sulten hele tiden, men aldri lyst på noen ting, får sporadiske lyster (ene øyeblikket desperat etter rømme, i andre øyeblikket må den vike for eplejuice osv osv), i begynnelsen nå har jeg vært veldig trøtt, veldig kvalm, lett irritabel, la på meg fra første stund uten at jeg spiste noe mer og heller ikke mindre sunt. Så tror nok kanskje du venter jente? Ut fra min erfaring ihvertfall. Har hørt at det er mange andre også som har hatt dette som typiske jente-tegn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...