Gå til innhold

Tett nese!!!


peanøtta

Anbefalte innlegg

Hei, noen andre som sliter med konstant tett nese? Jeg prøver å holde meg unna nesespray i løpet av dagen men må ta det på natten så jeg får sove. Det står på forpakningen at det ikke er noe risiko for fosteret ved normalt bruk men jeg er nok langt over det.... Utrolig slitsomt. Det bare samler seg opp også blir jeg kjempesliten i magen av å snyte meg hele dagen fra en potte tett nese.

 

Heldigvis bare 7,5 uke igjen nå så er jeg i mål:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har også tett nese og synes det er helt pyton om natta!!! Tar ikke noe nesespray, men skulle gjerne gjort det.....prøver bare å holde meg unna. Håper dette bedrer seg etterhvert, men det virker som at jeg må leve med det frem til babyen er her. Ja, ja - prøver bare å tenke på at ting kunne vært verre......har heldigvis ikke de helt store graviditetsplagene så kan ikke klage så mye. Men er ganske lei av nesa mi, ja!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig tett her og. Dreiv ei stund med nesespray, men ble jo helt på tuppa så sant jeg ikke fikk fort nok når det gjaldt som mest! hehe=)

Så nå bruker jeg bare saltvannsdråper med menthol på natta. Går tålig greit egentlig. Men, regner ikke med at det går over før etter babyen er ute gitt.. Irriterende!

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min pappa ble lei av å hør på sytinga mi over tett nese, så han skrella en hvitløksfedd og delte den i to...Så beordra han meg til å "stapp" en i hver nesebor. Jeg lot de være der ett kvarter. Jeg "lukta" hvitløk noen timer, men det føltes som om "proppen" mellom øynene løsnet, og fikk endelig puste igjen...

 

Jeg hadde liten tro på det, men vil absolutt anbefal det videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...