Sabii2 Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 har ikke fått med meg hvem denne "Anna Anka" er.. fikk ikke sett det på Skavlan. Hvem er denne dama det snakkes så mye om? hva har hun sagt/gjort? Ble litt nysgjerrig nå...
Gjest Månefuglen +2 *høygravid* Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Åh, det er bare sveriges Dolly Duck :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Svensk hollywoodfrue med 50-talls holdninger når det gjelder kjønnsroller. Jeg hadde sikkert hatt den holdningen jeg også hvis jeg slapp å gjøre noe husarbeid selv... ;oD
Gjest Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Men har dama unger selv ? Bare undrer.
Gjest Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Ja, hun har tre barn. Men hun har også ansatte til å ta seg av dem (og alt annet). Så i går kveld sa jeg til min kjære, at dersom jeg fikk være hjemmeværende med tjenerstab skulle han jammen slippe å gjøre noe husarbeid ;-) Og ikke skulle jeg forfalle heller, for jeg skulle nok klart å "sette av tid" til å sminke meg hver dag ...
Gjest Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Hehe, ja det var dne forfall biten jeg tenkte på. Men om lle hadde en tjenerstab og pedagoger til å ta seg av ungene hadde det jo ikke vært farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå