Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Hvilken stilling, og hvor langt er dere på vei? Selv hadde jeg sex etter nesten en uke med tørke. Er 7 mnd på vei så er begrenset hvor mye jeg orker å gjøre ut av det. Men å bli tatt fra siden går kjempe fint for oss begge.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Jeg hadde;) Sideslengs, bra stilling syns nå jeg. Jeg er i uke 29, så da er jeg vel ca 7 mnd på veg;) Vi har ganske ofte sex i allefall annen hver dag;)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Jeg har sex NÅ mens jeg leser dette
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Vi hadde og sex i går/natt Var deiligt. er en stund siden sist, men dette gav mersmak Gravid i uke 27
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Sex, hva er det? Har hatt sex 3 ganger i løpet av hele svangerskapet, og er snart fullgått 32 uker...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Er ikke gravid da, men hadde sex i natt :-))) Først på badet, så i stua og så neste morning i senga vår :-)))) Skikkelig luksus :-)))) Svever i dag :-))))
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #7 Skrevet 26. september 2009 Jeg hadde sex i morges, ufrivillig. Våknet av at han fingret meg og at det gjorde VONDT. Men hvis jeg sier at jeg absolutt ikke har lyst er hele helgen ødelagt for han blir så jævlig sur, respekterer ikke meg i det hele tatt. Så da er et bare å bite tenna sammen og håpe han blir ferdig. Sånn er det hver gang, jeg har aldri lyst, men er nødt til å finne meg i det for husfredens skyld. Sex gir meg absolutt ingen ting, jeg klarer ikke å bli kåt en gang fordi jeg synes pikk er så ekkelt av jeg blir kvalm bare ved tanken, så jeg faker. Da blir han fortere ferdig for han tror jeg liker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå