Gå til innhold

hemmelig venn

Anbefalte innlegg

Skrevet

meld dere på på hemmelig venn forumet

få med så mange som mulig=))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å skaffe meg litt info om dette. synes det høres artig ut. Men, Kan ma ikke risikere å kjøpe en gave til 200 kr men ikke få noe tilbake??

Skrevet

vi melder oss på vi som vil være med. når melde fristen er over sender jeg ut en mail til alle med den som er din hemmelige venn. alle kjøper gave for +\- 200,- og sender innen sende fristen =) med i pakken legger man til et brv ol men hint med hvem man er. når alle har fått gavene sine legger vi ut en tråd med hvem som sendte til hvem;) kjempe artig :) jeg får selvfølgelig ei venninne til og hjelpe meg, slik at jeg ikke vet hvem min hemmelige venn er også;)

Skrevet

Jeg meldte meg på med å skrive en mail til deg,var det riktig? :)

Skrevet

prøver og holde påmeldingsfristen til 1 oktober, så få med de dere kjenner og melde seg på =)

dette skjer:

1. meld dere på ved og sende meg mail med navn, nick og adresse

2. skriv dere på presentasjonstråden. skriv om hvem dere er, hobbyer ol. husk og ta bort anonymknappen

3. skriv dere in på ønsketråden, slik at den som skal kjøpe til deg ser hva du ønsker deg =)

4. sendefrist 30 oktober.

Så hvis vi har nok påmeldte til 1 oktober så ligger vi i rute =D

Da vil jeg sende ut mail til dere inen 5 oktober med deres hemmelige venn =D jeg skal prøve og få med en venninne til og sende ut, slik at jeg får vært med også, og går ikke det så uteblir jeg fra denne runden,...

meld dere på... dette er utrolig morro=D

følg med på hemmelig venn foumet, siden det er lettere og holde trådene oppe der:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...