Gå til innhold

gravid.. ikke dø..

Kabari med nr 1 på tur =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

merkeli det dær at når æ ble gravid så slutter innvitasjonan til helge kosen å komme.. ser ei vennine ska ha jente kveld i dag... å har innvitet alle de faste jentan utenom mæ.. man gjels kansje ikk lengere nr man e gravid?! kan æ ikke prate,spise potetgull,drikke brus,danse ol lengere.. neinei..

kjekkt å vite da,trur æ ska huske det når æ e færdi me graviditeten oxo..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er jo skikkelig slemt!! Bare fordi du ikke kan drikke et par glass med vin betyr jo ikke det at du ikke kan gjøre alt det andre!!

Tror faktisk jeg ville sagt meningen min der jeg... Blir for dumt at venner skal vende deg ryggen å la vær å be deg bare fordi du er gravid!

Skrevet

Har merket samme tendensen her, men gjelder heldigvis ikke alle vennene våre da:o) Syntes det er sikkelig dårlig gjort. Men hva med å arrangere en jentekveld selv, så ser de at du kan være med selv om du er gravid:O)

Skrevet

Jeg er vel den som alltid blir først invitert med på fest selv om jeg er gravid. Er jo en KNALLGOD fest sjofør for tiden hi hi

Skrevet

Sånn har det vært med meg også.. Heldigvis har jeg andre venner som har invitert både meg og mannen min ut likevel.. =)

Skrevet

der er faktisk sant.....de tror ate du tydeligvis ikke har glede av å komme deg ut siden du ikke kan drikke...kjipt det.....

å det blir ikke noe bedre etter du har fått heller....det gjelder selfølgelig bare de venninnene som ikke har barn da....merkelig....de må liksom vende seg til ate du har barn,,,

Skrevet

jeg sa i fra.. å fikk tusen unnskyldninger.. ;) dro på festen oxo,va me helt til jentene gikk ut! men må si at jeg synes dette er en uting,at i det øyeblikket man blir gravid så er man på en måte glemmt.. =P har også andre venner,med småbarn,som innviterer,men savner jo de jentene som jeg har hengt meste me. =)

jaja, livet forandrer seg nå..

Skrevet

Er nok mange barnløse som tenker at de gravide ikke kan være med på festen siden de er avholds, og i stedet for å lure på hvordan en skal gjøre det med avholdsfolk på en fest, så lar de være å be dem. Teit. Fint at du sa i fra.

Mistet selv en venninne forrige gang jeg var gravid. Hun var plutselig alltid opptatt når jeg tok kontakt med henne. Så til slutt ga jeg opp. Tror hun muligens var redd for at det bare kom til å bli babyprat på meg.

Skrevet

Kjenner til dette ja.. Veldig merkelig. Min "beste veninne" siste 10 år har plutselig sluttet helt med å invitere meg med på alt fra fest til andre ting etter jeg ble gravid. Før jeg ble garvid gjorde vi alt sammen. Nå hemmeligholder hun ting hun skal på til de enten har vært eller det er for sent å bli med. Nå skal det sies at jeg tror hun er litt misunnelig på at jeg er gravid, og hun endret holdning fra å ikke være klar for barn før minst om noen år til å prøve å slutte på pillen fra den dagen jeg fortalte at jeg var det.

Veldig synn for man trenger vennene sine minst like mye når man er gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...