mamma med en i magen Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Jeg er så lei av å være kvalm og kaste opp.. Gledet meg til helga og endelig være sammen med gutta... Men ligger igjen på sofaen alene jeg. ;( Prøvde spise lefse med kanel og drikke ingerfærøl... Men er fortsatt kvalm... SNUFSE!!!! esperatt etter forslag nå.. gider ikke dette mer og er jo liksom i uke 16 oxo.. Red for att jeg må på sykehuse enda en gang liksom.... Hjelp meg!!!!
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 kansje du sku prøve noe salt? å litt eple jucie blandet me farris sir de oxo skal hjelpe.. kansje noen salte kjeks før du står opp å litt av eplejucien.. ha d stående på nattbordet.. skader ikke prøve. lykke til
mamma med en i magen Skrevet 26. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2009 Jeg kjøpte inn juice og faris i går oxo så tenkte prøve... Kjekks er jeg bare litt lei vettu.. hmmm.. Men takk
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 enste jeg fant ut jeg kutte ta om morgen var LITT appelsin juice... iskald selvsagt... prøvde med kjeks og alt mulig annet men alt kom opp...
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 ikke for å ta håpet fra deg, men er selv i uke 24 nå å kaster opp fremdeles. eneste som hjelper meg er prostafen (bilsyk tabeletter) å ikke spise frokost før etter kl10. har ikke vært innlagt selv å er ennå i jobb.(utrolig nok), men begynner ikke på jobb før 9 om morgenen å jobber til 3. ( har ordna meg sykemelding slik at jeg har redusert arbeidstid.) det hjalp og en del.
Lillegull2008&2010 Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Føler veldig med deg Det jeg spiste dagen lang i 3 uker var toastet loff med smør på, da fikk jeg ned bittelitt iallefall. og juice eller cola. Årets sunneste kosthold så skjærte jeg det opp i små biter så det var lettere å få i meg. En hel stor skive ble for mettende og kvalmende i øynene mine. Når kvalmen begynte å avta litt, men fortsatt var godt merkbar gikk jeg over til ost og skinke på brødskiven, da fikk jeg også litt i meg. fortsatt i små biter. Følte jeg fikk i meg litt mere enn å holde i en hel skive, bare tanken på hele den skiven gjorde meg kvalm. Ikke sikkert jeg fikk i meg mer, men følte det hjalp litt psykisk God bedring til deg, håper det snur snart, for det er helt forferdelig når det står på
man78 Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Redusert arbeidstid og akupunktur hjalp på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå