Gå til innhold

Prøvde ny frokost...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å være kvalm og kaste opp.. Gledet meg til helga og endelig være sammen med gutta... Men ligger igjen på sofaen alene jeg. ;(

Prøvde spise lefse med kanel og drikke ingerfærøl... Men er fortsatt kvalm... SNUFSE!!!!

 

esperatt etter forslag nå.. gider ikke dette mer og er jo liksom i uke 16 oxo.. Red for att jeg må på sykehuse enda en gang liksom....

 

Hjelp meg!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kansje du sku prøve noe salt? å litt eple jucie blandet me farris sir de oxo skal hjelpe.. kansje noen salte kjeks før du står opp å litt av eplejucien.. ha d stående på nattbordet.. skader ikke prøve.

 

lykke til

Skrevet

Jeg kjøpte inn juice og faris i går oxo så tenkte prøve...

Kjekks er jeg bare litt lei vettu.. hmmm.. Men takk :)

Skrevet

enste jeg fant ut jeg kutte ta om morgen var LITT appelsin juice... iskald selvsagt... prøvde med kjeks og alt mulig annet men alt kom opp...

 

 

Skrevet

ikke for å ta håpet fra deg, men er selv i uke 24 nå å kaster opp fremdeles. eneste som hjelper meg er prostafen (bilsyk tabeletter) å ikke spise frokost før etter kl10. har ikke vært innlagt selv å er ennå i jobb.(utrolig nok), men begynner ikke på jobb før 9 om morgenen å jobber til 3. ( har ordna meg sykemelding slik at jeg har redusert arbeidstid.) det hjalp og en del.

Skrevet

Føler veldig med deg :(

Det jeg spiste dagen lang i 3 uker var toastet loff med smør på, da fikk jeg ned bittelitt iallefall. og juice eller cola. Årets sunneste kosthold ;) så skjærte jeg det opp i små biter så det var lettere å få i meg. En hel stor skive ble for mettende og kvalmende i øynene mine. Når kvalmen begynte å avta litt, men fortsatt var godt merkbar gikk jeg over til ost og skinke på brødskiven, da fikk jeg også litt i meg. fortsatt i små biter. Følte jeg fikk i meg litt mere enn å holde i en hel skive, bare tanken på hele den skiven gjorde meg kvalm. Ikke sikkert jeg fikk i meg mer, men følte det hjalp litt psykisk :)

God bedring til deg, håper det snur snart, for det er helt forferdelig når det står på :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...