gima Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Har 3 glassbord, skrekk og gru, og får dem aldri rene....
Snakkelittmeddeg Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Ett skudd i blinde, men jeg vasker vinduene med sånn blå jif spray og tørker av med avispapir.. Kan være det funker på glassbord og?
Gjest Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Jepp Det funker fint. Avispapir eller kaffefilter
Babyønske �� Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Her i huset brukes mikrofiber på alt av glass. Bruker en middels fuktet klut til å vaske over med, så skyller jeg den og vrir den godt opp, og tørker over den våte overflaten. Får helt blankt resultat, ingen skjolder.
Gjest Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Blå jif-spray og avis/tørkepapir er tingen...
Medium fikk guttebass Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Jif Universal spray og tørkepapir her også. Ellers er de tørre papirklutene til Libero suverene til å tørke av speil og glass etter vask med Jif. )
It's all about me Skrevet 26. september 2009 #8 Skrevet 26. september 2009 Jeg har prøvd det mest på fitt forhatte glassbord som skal rett i søpla so fort jeg får lov å kjøpe et nytt. Men det som fungerer aller bast er Jif microfiberklut for glass og rent vann. Du kan ev. ta av flekker først med papir/annen klut og jif, og så tørke over med denne microfiberkluten tilslutt. Det blir somregel bra når det tørker.
gima Skrevet 26. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2009 Tusen takk for tips. I morgen blir det vasking av bord tenker jeg. Får prøve meg frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå