TulleMor09&11 Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Lille frøkna på 7mnd har fått så mye slim og hoste. Har hatt det i 2 dager nå. Var hos HS i går på kontroll, ho sa at eg bare skulle ji ho drikke sånn at det løyser seg opp. Men føler ikkje at det hjelper noe. Ho kasta opp 2 ganger i går, slim altså. Har ikkje gjort det i dag. Er verst på natta synest eg. Er det andre så har hatt babyer som har hatt slim og hoste?? noen gode råd å gi meg. Vil liksom ikkje fly på legevakta, har jo ikkje feber å er i fin form ellers.
1jente2gutter Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Vil bare si at mye vann er det beste og at slim oppkast bare er positivt når barna er tette.Er ikke kjekkt når det står på,men du merker at det hjelper når det kommer opp. Kan også bruke solvipect hostesaft viss slimet ligger lett og i halsen, ellers vil jeg anbefale Bisolvon.Den tar det som ligger lengre nede i brystet. Men første bud er : mye vann og lite eller ingenting melkeprodukter ved mye slim!
MiMa09 Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Vi har en liten en på seks uker som har så mye slim og snørr at det er helt forferdelig å høre på. Helsesøster sa vi skulle bygge opp senga litt, i hodeenden feks med noen bøker under beina på senga foran. Ligger han litt skrått så skulle det hjelpe, da renner slimet nedover og blir ikke i halsen. Nå har vi gjort det, merker ikke så mye forskjell annet enn at han kanskje sover litt bedre. Ellers har vi brukt OtriBaby nesespray og sugd snørr og slim ut av nesen hans med nesesuger flere ganger om dagen. Det hjelper veldig, han merker det selv også, så nå protesterer han ikek så heftig når vi stikker den opp i nesa hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå