skorpionfruen Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Ryddet i skapet mitt etter fødsel og da ente to stappfulle søppelsekker hos røde kors. Ikke at klærne var for små eller store, men de har ligget der i årevis uten at jeg har brukt de. Blitt voksen og bruker ikke sånne klær lengre. Så det ble liksom ganske tomt etterpå, og nå som jeg ikke er gravid og sakte men sikkert kommer inn i klærne igjen, synes jeg at garderoben behøver en oppfriskning. Vil ha noe nytt
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Kjenner følelsen, men her er det vekt som har gjort den store oppryddingen i skapet. Jeg sitter igjen med 3 bukser som er brukende, et par topper og noen få gensre..alt annet var for stort. Det er nå sendt videre til min mor som også trengte ny garderobe etter vekttap, godt at vi kan hjelpe hverandre der hehe. Må nok ut og fornye hele garderoben min en gang, men det blir ikke denne uken
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Helt enig!! Jeg har også godt gjennom klærne mine litt etter litt. Har lagt altfor mye på meg ved siste graviditet og sliter med å få det av igjen. Har ikke mange plagg jeg bruker. En del ligger og venter til jeg skal klare å ta av meg mye mer enn nå. Men skulle nok absolutt hatt noe nytt!!
blond Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Jeg finner stadig noe jeg har lyst på av nye klær og vil gjerne fornye meg, men plass og økonomi tillater det ikke. Kos deg i butikken når minsten er litt større, slå deg løs med en tjukk lommebok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå