Gå til innhold

Jippi. Svart hår :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Skulle friske opp hårfargen med hjemmefarge,og kjøpte lys brun, siden min erfaring er at håret blir mørkere enn anvist farge.Håret ble ikke mørkere,men heller litt rødlig. Det skulle bli en nøytral lysbrun farge, uten røde, gule eller blå pigmenter.

Siden håret ikke ble mørkere kjøpte jeg en nyanse mørkere,altså brun,og farget på nytt nå.

Og resultatet: Svart.

Faen. Vurderer en hissig mail til Garnier.

Noe triks til hvordan få ut litt farge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn kan det dessverre gå med hjemmefarge snuppa:(( Vaske håret med renseshampoo og håpe det forsvinner litt er en ting du kan gjøre hjemme da, ellers vil jeg anbefale deg å gå til frisør for å få fiksa det, ikke begynn å farge mer hjemme.

Skrevet

Haha...må bare le litt for jeg gjorde det samme selv i dag :-( Skulle farge håret brunt (hadde brunt fra før med ettervekst)...nå er det nesten svart!!!

Har ingen gode tips, jeg satser selv på at det blir bedre etter noen hårvask :-/

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Haha, dette hjalp faktisk litt på humøret ;-)

Brukte du også Garnier?

Jeg synes vi skal sende klagemail, så får vi masse (dritt?)produkter som plaster på såret.

Skrevet

Jeg bruker også Garnier og skulle farge det brundt og det bla svart :( ser jo død ut her jeg sitter .... hahahaha ...

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Haha, må le igjen-

Men nå har jeg sendt mail til Garnier, den ble knallbra, og jeg forventer meg masse produkter i erstatning hihi

Skrevet

Jeg brukte ikke Garnier, men Schwarzkopf. Var ute å handlet og følte meg som et spøkelse...tror jeg på ta litt solarium for å se litt mer levende ut.

Skrevet

Vask håret med vanlig shampoo i dag og i morgen :))

Man skal helst ikke vaske håret de 2 første dagene etter man har farget håret, sier hvertfall frisøren.

Min søster gjorde samme greia, og hun vasket det med vanlig shampoo med engang.

Det ble brunt etterhvert :)) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...