Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Jeg kjenner dem, men bare så vidt. Det er kanskje bare en millimeter lange stumper som stikker ut av livmorshalsen. Er det normalt? Jeg plages med en stikkende smerte når jeg krummer ryggen, for eksempel, og innbiller meg at det ikke er slik det skal være.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Ja, det er normalt at de stikker litt ut av mormunnen, og de skal de gjøre også. Ang. den stikkende smerten så bør du få legen til å ta en sjekk.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Takk for svar. Jeg lurte mest på om det var normalt at de var så korte disse trådene. Men jeg får vel uansett komme meg til legen for en sjekk :-)
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Mine tråder var lange, de rakk jo nesten ut... (!) men var visst normalt sa de så...... men de bender seg til siden etterhvert, og da må man lete for og finne de min erfaring ihvertfall... sakk litt i magen his meg også, men bare de første ukene.... hvis ikke det gir segville jeg dratt til legen ja
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 så nå at du lurte på om de var for korte , beklager... det vet jeg ike, men vet at det er ,mange som drar til legen og får de klippet slik at det ikke kjennes.... så er nok ikke farlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå