Gå til innhold

Hører til her jeg. Hurra!


Solstrålen_

Anbefalte innlegg

Tok test i dag morges - to stykker. Og det var ingen tvil! Jeg er gravid!! Termin 5,.juni i følge kalkulatorene jeg har forsøkt. Stemningen står i taket her hjemme. Samboeren og jeg gleder oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer Solstrålen! Jeg har foreløpig termin 6. juni jeg da.. får se..

 

Har du noe symptomer eller? Hva slags test testet du med?

Har tatt både billig strimmel og cb digital. På billig strimmelen så er ikke teststreken like sterk som kontrollstreken. Er det nromalt tro? Tok en ny test i dag,og synes ikke den er blitt noe sterkere på de dagene som har gått imellom.. jeg mistenker at jeg produserer for lite progesteron, for lite hcg nivå for at spiren skal kunne vokse fram..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Kab&Jenny

 

Så lenge kontrollstreken er der, skal den stemme. CB digital viste vel også positiv??

jeg er egentlig ingen fan av billigtester for man blir så usikker. jeg jobber på laboratoriet på et sjukehus og tok en HCG test der. den var veldig positiv. tok en billigtest hjemme og den var svak positiv. men så lenge det er to streker er den positiv!!

så jeg satser på at spiren din vokser seg frisk og rask!

 

vi har forresten samme termindato. lykke til!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge testene var helt tydelige. Begge strekene var like tydelige, og på den digitale kom svaret etter bare 10 sekunder (ukeindikatoren brukte litt lengre tid). Når det gjelder symptomer er jeg blitt trøttere, får lett hjertebank/blir anpusten av småanstrengelser og må veldig ofte på do. Ellers er jeg i fin form. Stikker litt i underlivet i ny og ne, men ikke noe plagsomt. Har heldigvis ikke kjent noenting til den berømte kvalmen... men det kommer vel kanskje gjerne litt senere.

 

Enn du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...