hellohello:-o Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Hatt mine i noen år nå, men er lei. Vet ikke hvordan man gjør det jeg, må jo stramme opp også, kan vel ikke bare ta de ut, da er det vel bare skinn som henger og slenger.. Hvordan ble det gjort hos deg? Og hva kostet det?
Ganges Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Det lurer jeg også på! Dytter innlegget ditt, jeg.
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Får jeg spørre hva du mener med lei ? Jeg vurderer å legge inn, men det er et stort skritt å ta, og prøver så godt jeg kan å vurdere alle for og i mot. - og det en stor ting å angre på, i og med at man må igjennom kirurgi på nytt.
hellohello:-o Skrevet 26. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2009 Bare lei av å ha store pupper, nå kunne jeg tenke meg en b cup eller sånn. Har 70 E nå. Er så smal rundt derfor cup blir så stor. Var en b i utgangspunktet, bare slække pupper, kunne nå tenke meg litt fastere b cup. Ikke missforstå, har vært veldig fornøyd med de. Selv om de høres veldig store ut så ser de veldig naturlige ut likevel. Syntes ikke det med operasjon er så skremmende. Man får jo noe å sove på så våkner man ferdig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå