Gå til innhold

Tanker i natten...

Magisk babygull født 051009 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gåsjameg! Så var endelig dagen her... Føles som julaften! Dagen som jeg har lengtet etter, fryktet, gledet meg til og innimellom trodd at aldri ville komme: TERMIN!!!!

Sitter selvsagt oppe på andre timen, har tatt en dusj og koser meg med bamsemums og magen. Merkelig at jeg snart skal ha selskap i mine ensomme nattetimer. Og den skatten skal gjøre noe så absurd som å spise av puppen min... Forsåvidt absurd i seg selv at det ligger en sprell levende jente i magen min nå, fix ferdig. Lurer på om ho har utviklet deler av personligheten? Håper nesten at det er noe som er ferdig, så ikke alt avhenger av miljø... ;) Åh, jeg kan ikke vente med å åpne denne pakken!!!

Håper det er bra med alle dere gravide der ute! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe det er virkelig utrolig å tenke på at det er et helt ferdig lite menneske i magen som bare venter på å komme ut=)

Nyt den siste tiden og kos deg med tanken på nurket som kommer!

Jeg har fortsatt 3 uker til termin!

Skrevet

He he, det var som å lese mine tanker for tiden her jeg sitter 2 dager over termin og venter på tulla ;-)

Blir fortsatt like fasinert hver gang magen ommøbleres, synes alt dette er ganske absurd selv, Førstegangs selv og lurer veldig på hva som venter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...