Magisk babygull født 051009 <3 Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Gåsjameg! Så var endelig dagen her... Føles som julaften! Dagen som jeg har lengtet etter, fryktet, gledet meg til og innimellom trodd at aldri ville komme: TERMIN!!!! Sitter selvsagt oppe på andre timen, har tatt en dusj og koser meg med bamsemums og magen. Merkelig at jeg snart skal ha selskap i mine ensomme nattetimer. Og den skatten skal gjøre noe så absurd som å spise av puppen min... Forsåvidt absurd i seg selv at det ligger en sprell levende jente i magen min nå, fix ferdig. Lurer på om ho har utviklet deler av personligheten? Håper nesten at det er noe som er ferdig, så ikke alt avhenger av miljø... Åh, jeg kan ikke vente med å åpne denne pakken!!! Håper det er bra med alle dere gravide der ute!
*1+1=2 små* Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 hehe det er virkelig utrolig å tenke på at det er et helt ferdig lite menneske i magen som bare venter på å komme ut=) Nyt den siste tiden og kos deg med tanken på nurket som kommer! Jeg har fortsatt 3 uker til termin!
Amia Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 He he, det var som å lese mine tanker for tiden her jeg sitter 2 dager over termin og venter på tulla ;-) Blir fortsatt like fasinert hver gang magen ommøbleres, synes alt dette er ganske absurd selv, Førstegangs selv og lurer veldig på hva som venter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå