Molait Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Lang, tung og trist dag... Man trodde man kunne bli tom for tårer..
b77h Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Trist å høre. Jeg hadde også termin i slutten av juli egentlig. Men nå er jeg gravid på nytt og ser at det er mulig :-) Og det ser ut som du har to sønner? Du er heldig som har de, men det vil selvfølgelig alltid være en sorg å miste.
Let's hear it for the boys! Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Huff! Vet ikke hva som har skjedd, men jeg håper du får en bedre dag i morgen!
Molait Skrevet 25. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2009 Jeg er gravid igjen nå. Og hører til her. Likevel hard dag. I dag hadde jeg termin med mine to små engler. Mistet tvillinger i uke 14. Tok imot gutten hjemme og måtte føde jenta på sykehuset. Valgte å gravlegge de med mannens besteforeldre. De kom tidlig, men har man holdt og vugget og sunget for babyne sine...ja jeg trengte å vite hvor de er. De var så vakre og så perfekte, men kom så altfor tidlig. Har vært på graven i dag. Plantet og gjort det fint. Fant en blå (!) og en rosa lyngplante. Ble veldig fint. Også puttet vi en mørkrøsa og mørkblå sommerfugl mellom dem. Fra før står det to bamser i blått og rosa der. Tente to lys. Ble sittende å nynne på sangen jeg sang for dem da jeg hadde de i armene mine. Solen skinte og høsten og utsikten gjorde det hele ganske vakkert. Helt rart å tenke på at der sitter man ved en grav, når man skulle ligget på barsel.
Lillevenn33 Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Stoooooor klem til deg. Så tøft det du har vært gjennom.... Jeg skulle hatt en baby på 2 mnd nå, men nå blir det vinterbaby i stedet. Har lest din historie tidligere, da jeg akkurat mistet selv. Krysser fingrene for at denne spiren holder seg i magen i 9 mnd!
Gjest Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Føler med deg.... Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen,får du ekstra oppfølging nå..? trøsteklem,selvom jeg vet d hjelper så lite...
Mamma til*2 jenter* Skrevet 26. september 2009 #8 Skrevet 26. september 2009 Sender deg en god og varm klem...Vet at ingen ord eller klemmer trøster men takk for at du fins her i verden!! Du er en modig,sterk å utrolig god mamma... Kan ikke tenke meg hvordan det er å miste tvillinger... Tenker på deg å håper at ting går bra denne gangen å at dine 2 engler våker over deg å varmer morshjerte litt for hver dag!
Plikkert70 Skrevet 27. september 2009 #9 Skrevet 27. september 2009 Håper det er bedre for deg i dag. Kjenner smerten din, mistet selv tvillingguttene mine i vinter, de kom til i uke 23+4 og levde i en og to dager. Det er godt å ha en grav å gå til, tenne lys å ordne litt. Guttene mine skulle havert tre mnd nå og jeg tenker på de hver dag, hvordan de ville ha verJeg er gravid på ny, uke10+2. Enn du kommet langt. Ønsker deg alt godt i dette svangerskapet.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 27. september 2009 #10 Skrevet 27. september 2009 Føler med deg... Jeg skulle hatt en liten baby 10 juni, og kjente den dagen var tung.. Skulle snart hvert 4mnd gammel.... Mistet i uke 8-9. Men nå er jeg gravid igjen, 25+2 og har ei velskapt frisk jenta i magen ) Vi får kose oss i svangerskapet som vi er inni i nå og støtte hverandre ) Masse lykke til
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 27. september 2009 #11 Skrevet 27. september 2009 Kjære kjære deg... Håper dagen i dag har vært litt lysere. Klem
Molait Skrevet 27. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 27. september 2009 Takk... Joda, er alltid ekstra tungt på selve dagen. Lettere nå. Uansett er det alltid et hull i hjertet og en sorg man bærer med seg. Pikkert (kjenner deg vel under annet nick? ) jeg er 12+3 i dag. Og ja man ser og tenker og sammenligner og ekstra sårt er det å se nyfødte twins nå altså! Det er bare en krabat der nå. Bare en hos deg og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå