Gå til innhold

Noen som prøver på baby her da ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker oss så veldig småsøsken til sønnen vår. Jeg var vel i grunnen klar for å begynne med nr 2 allerede da han var 1 år. Nå er han 4..

Mannen min var imidlertid ikke så keen, ville ha men ville vente. Begynte i fjor sommer å prøve veldig på andremann. Da så han at han kunne godt ha hatt søsken (da var han 3), og da ville han helst ha fått nr 2 allerede.

Jeg ble gravid i oktober i fjor, men mistet da jeg var 16+3. Veldig sårt. Ble gravid igjen i mai, men mistet da jeg var 8 uker på vei.

Prøver nå igjen, håper å bli gravid igjen snart og at den vil sitte i 9 mnd denne gangen.

Jeg hadde en abort før vi fikk sønnen vår også, så nå har jeg fått innvilget utredning for habituell abort. Vært og tatt blodprøver, skal ta kromosomprøver også. Spennende å høre om de finner ut noe.

Send litt babystøv min vei da jenter :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømmer, men nett nå går jeg på noen medesiner som gjør at jeg ikke kan tenke tanken en gang :( skal gå på de til ut på nyåret hvertfall. Hva som skjer etter det vites ikke enda, kommer litt an på om virkningen av den ett-års kuren jeg da har gått på. Blir spennende og se. Vi har snakket om muligheten å starte familie etter jeg er friskmeldt. Men litt står på økonomi og slike ting og enda, så om det blir helt med en gang eller om et år får vi se.

Jeg er litt redd for å vente for lenge og pga komlikasjoner som kan komme ved høy alder. Nå er jeg bare 32, men årene løper og vips er jeg passert 35 :P og det skremmer meg litt.....

Drømmer om 2 til, så det gjelder å få fingen ut dersom det skal skje spør du meg hehe....

Håper dere får til deres drømmer snart, sender positive tanker din vei ;)

Skrevet

Hei sender gode tanker til deg cilles. Er vondt å miste. Jeg prøver ikke å få flere babyer. har tre stk, og pga tre harde svangerskap og tre k.snitt. Så får jeg ikke lov av kirurger til å ta flere k.snitt og ikke lov av meg selv eller legen til og påføre kroppen flere svangerskap.

Første mann mistet jeg, veldig tidlig. Var "bare" ca 5 uker på vei, men var kjempetrist. Så fikk jeg to barn og alt gikk bra med svangerskapene. Så ble jeg gravid igjen, den gangen mistet jeg ca 8-9 uker på vei. Etter det gikk det mye lenger tid før jeg ble gravid igjen. I motsetning til de 4 andre gangene før hvor jeg hadde blitt gravid på omtrent første forsøk. Så det gikk veldig innpå meg, og sitter faktisk enda hardt i meg. Sterk følelse av at noe ikke er som det skal, selv om nå gullet mitt er født og snart ett år.. Klarer ikke legge den fra meg, men har sagt til meg selv at jeg får putte den bekymringen inn i lista med bekymringer som mor..:)

Sender masse baby støv i din retning, og håper for alt i verden at den lille spira svømmer inn og klorer seg fast og blir der i 9 mnd!!

Mange gode klemmer:)

Skrevet

Heia:) Hjertet mitt sier at jeg har lyst på flere barn. Men dessverre får økonomien og fornuften råde, så det får holde med de 3 vi har....

Skrevet

Glemte det viktigste, sender deg masse av det babystøvet jeg gjerne selv skulle hatt og ønsker deg masse lykke til og masse kos med prøvinga.

Skrevet

blåser masse babystøv i din retning:)))

Skrevet

Tusen takk for alt støvet dere har blåst min vei :-) Håper det funker. Skal ha mensen i morgen, men håper den ikke kommer..

Skrevet

Spennende tider.. Krysser fingre for at ingen mens dukker opp idag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...