Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Jeg har en god venninne som jeg irriterer meg over noen ganger. Jeg klarer ikke henne mer enn 2 - 3 dager også blir jeg lei. Jeg blir irritert av vaskemanien hennes. Hun bruker opp mine tørkeruller fordi hun vasker hendene sine hvert 5. min. Vet at det er en sykdom, men jeg blir irritert
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Er det pga vaskemanien du blir lei? Kan du ikke la være å ha tørkeruller framme da? Ha bare ett vanlig tørke håndkle framme? Håper hun får hjelp til å komme over dette
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Alle kan vel bli irritert over andres feil fra tid til annen, men dette har du vel vist om lenge vil jeg tro. Jeg syns kanskje du burde legge den irrritasjonen til side.... Jeg har en venninne som er irriterende sen til alt, men jeg vet det og har lært og leve med det, Hun har bare alltid vært slik. Planlegging er ikke hennes greie. Når jeg skal lage en avtale med henne, sier jeg alltid vi skal treffes en halvtime før jeg regner med hun kommer, da kan jeg dille uten å irritere meg. Jeg møter opp til avtalt tid, tilfelle hun plutselig en dag skulle være på tiden (det har hendt noen ganger), men jeg stresser ikke når hun ikke kommer før jeg egentlig hadde tenkt hun skulle komme hehe. Vi er alle forskjellige og som venner må man akseptere de man omgås med som de er. Hvis det plager deg at hun bruker opp tørkerullen, hvorfor ikke henge opp et håndkle i stedet?? Prøv å tilrettelegge litt for henne i stedet for å irritere deg, spesielt når du vet det er en sykdom som ligger bak det. Jeg vet hvertfall jeg vile satt veldig pris på en god venninne som tok meg som jeg er og tilrettela for meg slik at jeg kunne være meg selv hos henne og. Det er slik jeg mener ekte venner skal være. Når det gjelder hvor lenge du takler henne, vel...jeg henger ikke med mine venner konstant heller. Jeg har et nært og godt forhold til mine venner, men jeg er ikke med de hver dag. Jeg trenger tid for meg selv og mine og. Venner er de jeg tar en kaffe med, slapper av med, kobler av med når jeg trenger det. Ikke de jeg lever med Det var slik jeg gjorde da jeg var i 10 - 20 års alderen, etter det har jeg hatt et liv ved siden av vennene mine og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå