lykkelitenkomtilverden Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Kan jeg forvente at noe skjer snart????
Suprise! Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Hos meg gikk det 2 dager fra jeg fikk blodig slim (tegningsblødning?) til ungen var ute:) dette var nr 2. Så jeg mener det ja! kjent noe ekstra da? ååååå vil og ha blodslim! ;o)
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Kan ikke blodig slim være slimproppen også?? Har hørt og lest at den kan komme med litt blod.
lykkelitenkomtilverden Skrevet 25. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2009 Slimproppen har gått før jeg fikk bldoig slim.
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Ok. Så moro! Misunner deg så.. Håper for din del at noe er snart i gang. Hold oss gjerne oppdatert. JEG er hvertfall veldig nysgjerrig hvordan det går videre for deg nå. Lykke til videre.
lykkelitenkomtilverden Skrevet 26. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2009 Ikke skjedd noe enda! Ringte til føden og de sa det godt kunne ta et par dager. Så vi får se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå