Sara Rompompei Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 1. Åpne gaver 2. Spise pizza-snurrer 3. Spise lakrislisse med henda på ryggen 4. kaste piler på ballonger 5. spise kake .... Høres dette greit ut? Eller burde jeg legge inn flere aktiviteter.... De blir totalt 12 gutter og selskapet skal vare i 2 1/2 time
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Jeg ville nok hatt ett par leker til på lur. Tida går fort, og min erfaring er at barna liker å ha leker i bursdager. Trenger jo ikke være store lekene, eller koste noe. Gjemsel tar jo sin tid.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 hva med å hive en inn et par gode gammle leker som sette halen på grisen, spise eple i vannbollen i tillegg?? disse lekene er jo så godt som døde så vidt jeg vet hehe....
cilles Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Høres artig ut. Kan jo godt være at dette er akkurat passe med aktiviteter. Har en 4-åring her, og vi rakk ikke noen av de lekene vi hadde planlagt i hans bursdag.. Men da var vi 20 barn og 10 voksne, med barn fra 1 til 7. Tar sikkert litt lengre tid det. Vi var ute, så det var leking på trampoline og tok lang tid med gaveåpning. 9-åringer er sikket mer effektive :-) Hva med å ha noen flere leker i bakhånd, og hvis det fortsatt er tid igjen når kakespisingen er ferdig, så kan dere leke litt til ? Lykke til :-)
Sara Rompompei Skrevet 25. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2009 Jah, får tenkt litt til ;o) De kommer sikkert til å kaste litt ekstra med piler, og så sparker de nok fotball og hopper litt på trampolina. Og så skal de få godtepose en eller annen gang i bursdagen... Kan jo kanskje improvisere en skattejakt om jeg ser at det blir lite aktiviteter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå