Gå til innhold

Noen som har reist på studietur med baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter barn i januar, og hvis det blir studietur blir dette nok i mars, april en gang. Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal ta et års perm, eller fortsette studiene med en nyfødt. Men fortsetter jeg blir det studietur på ca 2 uker en plass i verden, så er spørsmålet. Kan jeg ha småen med meg, eller burde jeg droppe studieturen istede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva slags studietur du skal på, men hvis det er undervisning med mange til stede e.l. er min erfaring at et barn kan virke veldig forstyrrende. Dette gjelder også i skoletimer/forelesninger. Turen i seg selv går sikkert greit, forutsatt at du får et barn som er fornøyd med tilværelsen og ammingen går bra. Men dette vet du først etter at baby har kommet og det har gått en liten tid.... Jeg hadde droppet turen..

Skrevet

Det blir veldig hemmende og forstyrrende for de andre. Hvorfor skal de gidde å ta ekstra hensyn liksom?

Studieturer er ikke for nyfødte barn. Ville droppet turen og hatt den til gode til arvingen var noen år eldre.

Skrevet

Jeg aner ikke hva slags studietur du skal på. Jeg var på feltstudier i USA med knotten vår da han var åtte måneder. Det fikk finfint - men da hadde jeg barnevakt når jeg skulle foreta intervjuer o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...