ApriIbaby Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Vurderer å flytte dit. Har blitt anbefalt bl.a. Kjelsås her inne før. Hva tror dere om denne leiligheten prismessig og eliggenhetsmessig?? http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=19160059&sid=xz7gdeVzJHs175758 Er ikke det nesten et kupp?
mamman til to gutter Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Når det står "sliten" i overskriften på annonsen, så må du nok se for deg fullstendig oppussing av hele leiligheten. Det så ut som det ikke var gjort noenting siden 60-tallet, dvs nytt kjøkken, nytt bad, mye riving av tapeter, legging av gulv osv osv, så det vil nok koste mye å pusse opp. Jeg syns også det virker som at oppussingsobjekter ofte går langt over prisantydning, nettopp fordi de blir sett på som "kupp". Sånn ellers hvordan prisene er i område vet jeg ikke, så kan ikke si noe om det.
Trolleliten Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Du må jo påberegne nytt kjøkken og bad, men ellers virker den veldig fin. =)
winneboo Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Jeg synes ikke det var noe kupp akkurat. Hadde heller gitt 2,5 mill for en pent rekkehus, enn nesten 2 millioner for var det 69 kvm og her trengtes det mye oppussing også? Jeg vil tro du finner noe langt bedre for 2 millioner. Er selv litt på "kikkern" etter leilighet(Oslo) og har sett mye som er bedre for rundt 2 mill-2,5 mill. Vil selv prøve å få noe under 2 mill(er jo mye penger) men JEG ville heller ventet å sett om noe bedre dukket opp. Noe det helt sikkert gjør.
yummy Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Hei! Jeg sjekket litt på finn.no og relativt nye, fine "strøkne" leiligheter selges for ca 40 000/m2. Det vil si at du måtte ha gitt ca 2.7 mill for en på 69m2. Dere må regne minimum 100 000 på bad og 50 000 for kjøkken. I tillegg kommer maling, evt nye gulv, lister +++++. Tror dere skal slite litt for å få leiligheten i fin stand for under 250-300 000 og da er dere oppe i 2.4 mill (inkludert fellesgjeld). I tillegg vil dere bruke mange, mange timer på oppussing. Er dere håntverkere som kan gjøre alt selv relativt raskt stiller sakenseg annerledes. Men et kupp tror jeg ikke det er uansett.
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Den går garantert ganske mye over takst, folk er jo helt ville etter leiligheter på Kjelsås, Grefsen, Korsvoll, Tåsen og Berg. Så om man får den for 2 mill, er det et kupp, ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå