Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 på nett. Klarer ikke finne noe fargekart. Jeg er nok ikke noe særlig god til å søke på nett hehe.. Men skal se om jeg finner nr på malingsboksen i morgen. Den står på ett rom helt uten lys nå, og jeg er redd jeg vekker barna om jeg går inn der nå.
blond Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Er dette riktig farge? http://jotun.iscgnet.com/visualizer.asp?MinorAreaID=8&CSEID=598&ClearHistory=&MinorAreaSceneID=2784&cRender=598^DV^QM
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 Får ikke åpnet linken. Kan du prøve på ny.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2009 Nå har jeg logget meg inn der. Tenkte det hjalp. Men det gjorde det heller ikke. Hvilken vei gikk du videre?
blond Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Jotun og deretter fargevelger, så fant jeg denne fargen: 1332 Morgenlys 1507-Y21R
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2009 Ja det er jo det den heter. Jeg fant den nå jeg også. Men når jeg legger den inn som farge på rom, så blir den veldig grønn syntes jeg. I virkeligheten er den ikke grønn i det hele tatt!! Skal se om jeg får tatt ett bilde av det live her på rommet mitt og legge inn her på mine bilder. Hvis jeg får fram fargen der. Ellers kan du jo gå innom fargeforhandler neste gang du er i byen og se på fargen på fargekartet deres. Skal du pusse opp?
blond Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Jeg vet ikke, men det begynner å bli slitt både her og der og jeg trenger litt forandring. Soverommet er mørkt og jeg kunne tenke meg en friskere farge. Er flere rom som kunne trenger noen malingsstrøk, ser jeg. Synd at det er så mye jobb med oppussing, vet ikke om vi har tid til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå