ღhælgelainnღ Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Så nettopp på X-factor og der var det en nydelig låt som ble spilt i bakgrunnen. Det var mens ei jente fikk nei fra dommerne og begynte å grine foran dem. Da var det altså en låt de spilte i bakgrunnen, en ballade med ordene "my love my love " eller noe sånt. En dame som sang. Noen som har peiling på hvem jeg mener?
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Nå er jeg kanskje helt på jordet, men er det "run" du tenker på?
Blå + en i magen Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Satt og lurte på det samme, hva heter låta? Håper noen vet:)
ღhælgelainnღ Skrevet 25. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2009 hvem er det som synger den?
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Snow patrol har en fin versjon, men jeg fant en av Leona Lewis som også er fin Som sagt er jeg ikke sikker på at det er den dere mener....
HavFruen09 Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Leona Lewis med låta Run:) 1.låta jeg og lille tuppa høre på våkennatt på sykehuset på svisj:)
Gjest Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 Er det hun som gråter med det lyse håret du mener? Kom på rett etter de to ville jentene? I såfall er det Leona Lewis med "Run" Kan kanskje høres ut som "my love", men hun sier "light up"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå