Gå til innhold

er det noe galt

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg og min samboer vært sammen i 4 år, litt av og på. det har vært mye tull i denne tiden, vi har gått fra hverandre flere ganger. mest fordi det har vært andre damer innvolvert. det har endt med total katastrofe flere ganger, fordi han har alltid bare vært gode venner med dem. men etterhvert har jeg skjønt at det har vært flørt mellom dem. så jeg gikk faktisk så langt, jeg skjønte han satt på en adultfriendfinder side. jeg opprettet en falsk profil der og utga med for å være en annen. jeg tok kontakt med han og fikk svar med en gang. jeg tilbød seksuell omgang til slutt og han svarte med at han skulle gjøre det slutt med dama si .. som da var meg. jeg fikk helt panikk og det ble seff slutt mellom oss.

det har vært flere ligende tilfeller, som at han har festet masse sammen noen jenter, ringt og skrevet meldinger.. også avtar det. også blir de borte. mail.. ja you name it. det ble slutt mellom oss etter disse tilfellene.

nå har vi en datter.... sammen. vi bor sammen. jeg hadde en nedtur i svangerskapet, der jeg ble deprimert. min samboer begynte å gå ut på byen. flere ganger var han der, den ene gangen hadde han ringt eksen sin. som hn traff på bussen tidligere. også begynte det med en dame. han hadde jevlig kontakt med en som mente han var god venn med. de traff hverandre på byen og hang sammen. men han ville ikke invitere henne hjem til oss (noe jeg tilbød).. så en kveld, gikk jeg inn på mobilen hans... (fy fy) men jeg følte noe var galt. der var det flere meldinger fra henne.. blandt annet at hun skrev at min samboer var heit (du er heit). han har ringt henne flere ganger. min samboer har kodet tlf så nesten umulig for meg å komme meg inn (noe som gjør meg gal). han har sagt til meg at han syntes hun er kjempe fin og søt. de skriver jevlig og treffer på hverandre på byen. flere ganger har han IKKE svart meg, fordi han har måttet hjelpe henne med noe. når jeg spør han nå, går han fullstendig i forsvar. vil ikke svare. hva har han gjort med henne? hva skjer? nå er han ikke ute lengre, fordi han har en datter. men mobilen er kodet og han vil ikke snakke om hvem han snakker med.

hva burde jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si at du krever fullt innsyn, og hvis han ikke gir deg det forlat ham. Du har en datter å tenke på.

Skrevet

akkurat det. han mener at mobilen er privat og jeg ikke har noe der inne å gjøre. og siden han ikke har vært utro før, så burde jeg stole på han......

Skrevet

Det var sånn jeg fikk med meg at min ex var utro. Selv om han sa han ikke var det. Jeg kunne lett bevise det da, for han gjorde en annen gravidmens vi fremdeles var git og bodde sammen. Jeg hadde gått fra ham. Som en over her skrev, du har en datter og tenke på. Det hadde jeg og i den sammenhengen. Men som en god venn av meg den gang sa; datteren din har det bedre med to foreldre som ikke bor sammen og er lykkelige, enn to foreldre som bor sammen og ikke har det bra.

Og bare så det er sagt, det er sant at barn sanser at ting ikke er optimalt bra, enda du prøver så hardt du kan å sjule det.

HAr nå funnet drømmemannen i mitt liv, og jeg vet at han aldri kommer til å være utro. Mye blandt annet fordi vi har begge opplevd hvordan det er å være den som sitter igjen uten å ha vært utro.

Lykke til med hva du velger å gjøre. Tøft er valget uansett....

Skrevet

Han er garantert utro! Det høres hvertfall ikke ut som om han helhjertet satser på et liv med deg og datteren deres, men fremdeles er på søken og jakt.

Nei, dropp den fyren der, så frigjør du mye energi i deg som du nå bruker på å kverulere rundt hans liv og gjøremål, energi som har mye bedre nytte av å investeres i datteren deres og deg selv. Sikker på du vil få det så mye lettere (ikke minst i tankene dine :) den dagen du klarer å slippe han, være likegyldig til spillene hans og heller fokusere på deg og din egen fremtid! Lykke Til, kjære du!

Skrevet

hei, jeg må bare dele min erfaring her. jeg og typen min hadde et dårlig forhold frem til litt over et år siden. da ble vi endelig voksne og bestemte oss for å være snille mot hverandre. men den tiden vi hadde det dårlig kunne jeg bare prøve meg å nærme meg telefonen hans eller sette med ved siden av han når han var på datan. en dag snek jeg meg inn på nettby`n hans og fikk vite at han hadde begynte å snakke med en jente der. når jeg konfronterte han ble han kjempe forbanna og sa at jeg ikke hadde noe inne på hans profil og gjøre osv. det ble slutt en månedstid etter dette.

når jeg valgt å ta han tilbake (etter han ba på sine knær) har han aldri vært påpasslig med telefon eller evt profiler (han har sletta nettbyprofilen sin og er bare på facebook). jeg har uten å masa om det full tilgang på hans telefon.

ergo: har han noe å skjule så får du ikke lov å titte på sånne ting.

• 2 uker senere...
Skrevet

tusen takk for mange gode svar. jeg er uutroli usikker på hva som er lurt og gjøre. mest for datteren vår sin skyld. for det er henne jeg lever for føler jeg. bare 8 uker gammel har hun allerde opplevd at mor og far har sloss. desverre. mobilen hans er sperret og han nekter å snakke. vi har det bra ellers, men plutselig går alt i bånn. alle mine rundt meg mener at jeg burde dra. han bad om å få meg tilbake igjen og gav meg masse gaver. men så endte det opp sånn her igjen. jeg er såååå usikker, men egentlig ikke. jeg vet at jeg burde dra, det er bare så vanskelig. jeg hadde sett for meg idyllen. livet som en familie. men det skjer ikke. han er ikke med i det hele tatt. han nekter å ta imot råd fra erfarne mennesker, han holdt på å gi datteren vår karrysaus, hun er 8 uker. jeg stoppet det. men han ble sur fordi jeg forteller han hva han skal gjøre. pluss at han reiser med jobben, borte nesten helen dagen, hjemme seks hver kveld. nå skal han plutselig bort 4 dager på drikke tur, ikke noe spørsmål--- jeg er sååå oppgitt og sååå glad for at denne siden finnes. jeg trenger seriøst hjelp.

• 1 måned senere...
Skrevet

Bare en ting å gjøre:

Kvitt deg med avskummet!

Hilsen MANN

PS! Gammel horebukk vond å omvende.

Gammelt jungelord

Skrevet

Finn deg en type som gjør at du kan si

"det er min datter OG typen min jeg lever for!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...