Mamma til gutt og jente....... Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Skal snart å gruer meg litt... Noen erfaringer/tips??
Kvitrebekk Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Har ikke tatt direkte gastroskopi, men har tatt bilder av hjertet med kamera ned i halsen. Og det går jo forsåvidt mye ut på det samme. Gruet meg masse. Det er jo selvfølgelig ikke behagelig, men det gikk bra. Jeg kunne ikke få beroligende fordi jeg var gravid (ca 6 mnd, tror jeg). Jeg var kvalm fra før fordi jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme. Skulle også møte fastende. Men det gikk bra. Var veldig sår i halsen noen dager etterpå. Kjentes litt ut som halsbetennelse. Så ha litt is og kald drikke hjemme etterpå
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 25. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2009 Tror jeg skal gi det en sjanse:)
Kvitrebekk Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Gjør det. Er selvfølgelig ikke behagelig, men helt klart levelig
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 25. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2009 håper jeg overlever! Takker . He he
Verdens tøffeste mamma Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 Det er skikkelig ubehagelig, men det varer ikke så lenge.. Vips!! Så er det over,,.
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 25. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2009 jaja, har overlevd keisersnitt- Håper dette ikke er verre
Verdens tøffeste mamma Skrevet 25. september 2009 #9 Skrevet 25. september 2009 Nja... Smertene og ubehaget ved keisersnit varer i hvert fall myyyye lenger enn en gastroskopisk undersøkelse!! :-)
Lille tripsi Skrevet 25. september 2009 #10 Skrevet 25. september 2009 Kan anbefale beroligande sprøyte...blir litt halvfull som får deg til å slappe av.. lykke til
millie+2klumper Skrevet 25. september 2009 #11 Skrevet 25. september 2009 Det er UTROLIG ubehagelig. men prøve å slapp av og tenk på noe annet., Det er ikke lett. Men det er fort over, Jeg følte at jeg ikke fikk puste så jeg fikk lettere panikk;). Men d er jo ikke sikkert skjer med deg. Lykke til:)
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 26. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 26. september 2009 dytt
digger Skrevet 26. september 2009 #13 Skrevet 26. september 2009 For flesteparten går det veldig fint:) Jeg var dessverre ikke en av de:( Jeg klarte det rett og slett ikke, og det var til tross for at 3 voksne prøvde å holde meg i ro, skal si jeg ble sterk gitt. De gav opp til slutt. Ikke meningen å skremme altså, lykke til:-)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 26. september 2009 #14 Skrevet 26. september 2009 Eg brekker meg ekstremt fort, kan ikkje holde noko i munne uten at eg brekker meg..... Det gjekk heilt greit for meg. Det er ubehagelig men det varar ikkje så lenge. Ja det går jo å få beroligans men eg trur eg hadde strekt meg veldig langt for å ungå det. Hvis du kjem dit med ein innstilling på at detta kjem til å gå så bra så, så har du komme langt. Er jo ikkje nederlag hvis det ikkje skulle gå, men eg vil anbefale deg å prøve ute først. Lykke til!!
*dum&deiLig*™ Skrevet 26. september 2009 #15 Skrevet 26. september 2009 Hvorfor ville du strekt deg veldig langt for å ikke få beroligende?
Verdens tøffeste mamma Skrevet 26. september 2009 #16 Skrevet 26. september 2009 Jeg hadde ingen beroligende og det gikk kjempefint..
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 27. september 2009 Forfatter #17 Skrevet 27. september 2009 dytt
"nøtteliten" Skrevet 27. september 2009 #18 Skrevet 27. september 2009 Har gjort det to ganger. Første gangen var jeg ikke forberedt på hva de skulle gjøre og fikk panikk. Det var veldig traumatisk å bli holdt fast. Neste gangen gruet jeg meg veldig. Fikk valium( eller noe lignende) og hadde med en sykepleier som hjalp meg å huske å puste og slappe av. Var ekkelt den gangen også, men mye mye bedre. Det går helt sikkert fint med deg. Du må bare prøve å puste rolig og så er det fort gjort. Lykke til:)
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 27. september 2009 Forfatter #19 Skrevet 27. september 2009 Har tatt et ganske rolig, men gruer meg litt nå. Hva skal jeg gjøre? Tips??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå