Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 fikk en sønn for 8 mnd siden,og det eneste jeg går å tenker på er å bli gravid igjen.!!! kjenner jeg blir sjalu på de med babymage..!!! for en herlig tid,å ingenting bedre en å få en liten skjønn prins/prinsesse, som du elsker høyere en noe annen i verden..!! flere som føler det slik eller??? virkelig lyst på å bli gravid igjen,men mååå vente litt til. synes det blir litt for tidlig å ha få en til nå. men tenker nok at jeg i løpet av neste år er jeg gravid igjen. da har jeg ventet lenge nok!!!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 hehe, hadde det heeelt likt ble gravid når gutten min var 5 1/2 mnd jeg og fikk en jente nå i april kjempe koselig med to så tette, men slitsomt!!! har en mann som i tilegg har reise jobb, så er endel aleine.. så er kjempe glad storebror har bhg plass, han storkoser seg der... og lille prinsessen har sovet rundt siden hun var 3 mnd, så har greie barn da! og de får nok stooor glede av hverandre etterhvert ! vi koser oss hvertfall masse, men på slutten av graviditeten var det veeeeldig slitsomt, men absolutt verdt det må si jeg gleder meg litt til å begynne å jobbe litt igjen neste høst... har da gått hjemme i 2 1/2 år, så det for holde for denne gang som sagt, vi koser oss masse! og ønsker dere lykke til med nr 2
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 ja,tenker så at det må jo være greit med to tette,så de har glede av hverandre.. har selv søsken rundt min alder,og syntes jo det var topp under oppveksten..!! har også en mann som reiser,så er mye alene. men synes jo det er helt greit å være alene:) det går jo liksom greit=) men føler jeg må klare å vente til han blir 1 år (på januar),da kaster jeg p-pillene:)!! takk for det. og takk for svar =)
Collette Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Jeg føler det litt på samme måten og jeg fikk også en gutt i januar. Ser misunnelig på alle gravide og gleder meg til å bli det igjen. MEN.. Jeg venter litt til av praktiske grunner. Jeg er ennå ung, så jeg koser meg med gutten min enn så lenge, men kjenner absolutt til den følelsen.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Jeg ble gravid (ikke planlagt) da førstemann var 10 mnd. Jeg fikk litt sjokk, men var jo glad også, for jeg var litt sånn som deg. Det gikk veldig bra, men er glad jeg har mye hjelp av familien, for mannen min jobber/reiser også mye. Det verste er at nå er minsten 9 mnd, og jeg begynner å bli babysyk igjen og ser misunnelig på de gravide magene. Men jeg MÅ vente!!!! :-) To holder for en stund...
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 25. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2009 ja,det er helt forferdelig..!! ;P syntes ikke det var så morsomt å gå gravid (var veldig stooor) men kjenner nå at jeg savner det veeeeeldig.! tror jeg kommer til å storkose meg neste gang,for da vet jeg va som venter meg..=) ja, å nå synes jeg at det er gravidmager oooooveralt liksom..!!! også av praktiske årsaker jeg venter.. men neste år,da..... =) =)
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 25. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2009 så artig godt å høre at det ikke baaare er slit med to tette,som mange skal ha det til å være.. spesielt når du/dere er hjemme mye uten barnefar.. =)
Maia&Mathias <3 Skrevet 25. september 2009 #8 Skrevet 25. september 2009 Jeg kjenner meg også veldig igjen! Nå er sønnen min bare 5,5 mnd gammel, men vi har allerede planlagt å begynne å prøve på nr 2 til sommeren igjen. Da blir det ca 2,5 år mellom de hvis alt går som planlagt! Grunnen til vi velger å vente så lenge er av praktiske årsaker; jeg vil ikke ha inn sønnen min i bhg før august neste år, noe som betyr at jeg ikke kan begynne å jobbe igjen før da. Og må jo jobbe sånn at jeg får foreldrepenger da vi ikke har råd til å bare ha en inntekt... Men ja, kjenner virkelig at jeg gleder meg til å gå gravid igjen!
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 25. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. september 2009 tenker akkurat som deg lillegullgutten
Collette Skrevet 25. september 2009 #10 Skrevet 25. september 2009 Ja, du sier noe. Jeg synes nesten at alle er gravide, jeg. Ser sikkert 15 stk bare jeg går ut døra. Og tenk på de som er gravide, men som man ikke ser det på ennå. Sikkert like mange av dem. ;-) Jeg husker at jeg klaget veldig mye da jeg var gravid. Var kvalm, trøtt, halsbrann, stor som en hval osv. Av en eller annen grunn tenker jeg nå at det var helt fantastisk å være gravid. Ja, ja.. Er vel det som driver menneskeheten fremover.
Gjest Skrevet 25. september 2009 #11 Skrevet 25. september 2009 hehe, jeg var sånn etter førstemann har to relativt tette, 23 mnd. Men nå etter snuppa er det slutt for min del. Misunner verken de som går gravide eller de som har små små babyer! Selv om babytiden ikke har vært noe skrekk for meg, for mine har bare sovet og vært rolige Men er vel bare ferdig men den fasen , nå er minste 9 mnd
Tøvsjura Skrevet 25. september 2009 #12 Skrevet 25. september 2009 Har det slik selv jeg, har to barn og den yngste vår ble født i beg. av januar i år. Lengter etter å gå gravid igjen, kjenne spark i magen, oppleve magien ved å være gravid igjen rett og slett og vi har selv bestemt oss for å la ting skje når det skjer - altså vi planlegger ikke, men tar ting som det kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå