Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 det gjør det her. Barna får også se det. 5 og 7 år gamle. Dere da?
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Nei her er det ekte NRK aften hehe. Jeg digger NRK på fredager. Når gullet er her er han benket forran tv'en med oss og ser alle underholdningsprogrammene gode gamle NRK har å by på fredagene
lÅktiHaUDe Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Jepp Krise i heimen om ikke jentene på 6 og 10 får se det. Nå har eldste jenta 3 stk på besøk i tillegg så blir mange rundt tven idag, men det er bare koselig
blond Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Nei, har ikke planer om tv i kveld, tenkte jeg skulle være her..
Lene~mor til tre Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Nei vi har ikke sett på det idag
Kulå Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 nei, synes egentlig ikke så mye om hele programmet(mest sannsynlig for jeg ikke "liker" frk. Thorstvedt). Her står nrk på for øyeblikket, beat for beat, og så er det vel nytt på nytt etterpå. Senere, hvis jeg da ikke har tvingt meg selv tidlig i seng, blir det nok senkveld : )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2009 Beat for beat tar jeg opp. Det liker jeg også veldig godt. Det skal jeg også se etterpå Så skal jeg nok ta opp nytt for nytt også. Og senkveld må jeg ha med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå