Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Som har gått på tv norge mandag til torsdag noen uker nå? Jeg har sett alle tror jeg. Synes det er ett helt topp program!! Koselig å se hvordan folk har det hjemme, har blitt mer "kjent" med diverse kjendiser. Både på godt og vondt. Og spennende å se hvordan folk lager mat og behandler mat. Dere andre da? Har dere noen favoritter?
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Nei det programmet har jeg ikke sett. Har derimot sett "Kl 8 hos meg" på TV3 og syns det har vært et artig program. Litt kjekt og se hva "normale" hobbykokker kan komme fram med
Kulå Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 kan ikke akkurat si at jeg har følgt med, men har sett det en del ganger. Synes også det er et topp program. Har sett d på tv3 et par ganger, men likte ikke det noe særlig...
Lene~mor til tre Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Ja jeg har sett alle episodene av 4 stjerners middag halv 8 på tv norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå