Gå til innhold

herregud, jeg trenger HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har helt sikkert blitt spørt om hundre ganger her inne, men jeg bare MÅ! Hvordan i all verden skal jeg få jenta mi på 9 og en halv mnd til å sove om natta??? Ikke legge hu seg fint, ikke sover hu om natta...INGENTING. (sover stort sett greit om dagen da, om ikke annet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konjakk på smokken hjelper nok skal du se

Skrevet

Påstår du at hun ikke sover noen ting om natten? Aldri sover om natten?

Da burde du hvertfall jobbe med å snu døgnet hennes

Skrevet

jo hu sover litt, men ikke sammenhengende. max 2 timer, så våkner hu. og da er hu gjerne våken 1-2 timer, før hu sovner igjen. på dagen finner hu søvnen selv, men sover da stort sett ikke lenger enn førti min.

hi

Skrevet

kanskje det er noe fysisk som plager henne? Sjekk hos manuellterapeut, kiropraktor, lege?

Skrevet

Ta kontakt med helsestasjonen og hør om de kan veilede deg litt. Evt henvise deg til en søvnekspert.

Håper det bedrer seg!

Skrevet

Der har jeg og vært. Og mulig svaret mitt høres rart ut, men jenta di sover nok for lite på dagen. Min sov 30 min 2x til dagen, og var våken hver natt fra 2-5. Klarte i samarbeid med barnehagen å få henne over på 1 kvile i stedet for to. Og hun gikk fra nesten ingen søvn til å hvile 2-3 timer på dagen, og sove hele natten.

Så dersom hun sover flere små dupper på dagen, ville jeg prøvd å samle dem litt. Søvn avler søvn heter det så fint, og det er faktisk sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...