Mamma Mim Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 På onsdag var jeg hos jordmor på kontroll, uke 36. Hun målte livmora mi til 37 cm og jeg lå LAAAANGT utenfor det grønne feltet. Syntes hun målte litt fort, men hun kan jo dette, så var sikkert bare det.. Babyn var nok diger, så hun bestilte ultralyd for å få det sjekket. I dag var jeg hos legen min på sjekk. Hun målte meg og kunne ikke skjønne hva jordmor har drevet med.. Hun målte og kontrollmålte flere ganger, men kom til MAX 34 hver gang. Bittelitt over den røde streken, men godt innenfor det grønne feltet. Og mente babyn kom til å bli helt normal str. Synes det er ganske frustrerende og ikke vite hva du skal stole på av beskjeder en får. Føler meg ikke DIGER, så når man får sånne beskjeder blir man jo litt bekymmret da.. Vil jo helst føde på normalt vis og da HELST en normal stor unge. Gikk sist jeg var gravid hos bare lege og angrer nesten på at jeg ikke gjør det denne gangen også. Har en lege som er utrolig nøye og flink, så jeg føler meg så godt tatt hånd om hos henne. Men, men snart ferdig nå. Også får jeg jo en ekstra ultralyd da.. Er jo greit å sjekke str uansett, selv om jeg ikke føler man kan stole på de målene man får oppgitt der heller. Er jo så mange som får høre helt feile målinger, med kilo svingninger opp og ned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå