ltech Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 I tre-fire dager no har jeg hatt stikkende smerter i underlivet/livmora, betyr det at noe holder på å skje? Hva er dette? hadde ingen slike smerter med førstemann, da jehgble lagt inn på sykehuset pga innfeksjon. Så egentlig er jeg ganske grønn....Jeg har termin om en uke og begynner å bli rimelig lei av å gå her å vagge.Håper noe slkjer snart
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Heisann Jeg er 34+3 og har også begynt å få disse stikkingene i underlivet. Har lest at det kan være tegn på at livmorhalsen holder på å modnes...stikkingen kan iallefall kjennes ut som at kommer fra det området. Men er ikke sikker... kanskje noen andre vet?
lykkelitenkomtilverden Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Dessverre. jeg har gått slik veldig lenge... Men det er en forberedelse. Fosteret kommer i kontakt med nærvetråder i underlivet.
mamma&piratene Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Hei. Jeg har hatt det sånn noen uker nå, er 37 uker på vei. Og jeg har forstått det sånn at det er babyen som er så langt ned i bekkenet slik at når han beveger seg å sånn der nede gjør det skikkelig au au rett og slett !!Noen ganger klarer jeg nesten ikke å gå. Jeg hadde det ikke sånn sist, eller husker ikke d hvertfall( er annengangs).
frøkenfrua Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 dette hørtes ut som meg. Føler meg som en gammel dame da jeg går ut av bilen noen ganger. Det sprenger bak skambeinet..noe så i hampen...jeg er 35 uker på vei Hadde heller ikke dette første gangen
maria89 Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Jeg også sliter en del med denne stikkingen... Kommer gjerne om natten av en eller annen grunn. Kjennes nesten ut som at det er babyen som driver å pirker meg i underlivet. Utrolig ubehagelig og anstrengende...
emilpågang? Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Flere enn meg som ikke får sove her inne ser jeg :-) Stikkinger i underlivet tror jeg bare er et godt tegn til modning. Har hørt det hvertfall. Stikker som fy her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå