Gjest Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 ...og det blir jente, hurra!! Vi har to gutter fra før, så det blir stas med jente denne gangen:) Så heldig hun er, med to storebrødre til å passe på seg!
:-) Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Kjempestas! Jeg er i akkurat samme båt, har 2 gutter og fått vite at vi venter jente denne gangen. Så håper jeg bare de har rett!!
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Så gøy. Gratulerer så masse
veldig fødeklar Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Gratulere! Vi har også to gutter fra før og denne gangen sier de at det blir jente. Er litt redd for at de skal ha sett feil, men skal på ny ul 13.okt og håper å bli beroliget da.
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Gratulere så masse med jente Trollmor:) Ha en flott helg og kos deg masse med magen og gutta dine:) Var selv på ultralyd på torsdagen og får også ei lita prinsesse:) Har vært på en tidligere ultralyd og da sa de også jente:) I morgen skal jeg på babyshopping med min kjære farmor som gleder seg til å bli oldemor:) Klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå