Gå til innhold

La sykt barn overnatte hos bestemor og bestefar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er 16 måneder. Han har bare overnattet hos bestemor og bestefar 1 gang før, men de sees jevnlig og han koser seg veldig sammen med de. Nå har han blitt syk - survete, trøtt, nesten 39 i feber, småspist og generelt dårlig tilstand. I morgen har vi planlagt at han skal sove hos bestemor og bestefar siden vi skal på jobbmiddag. Ville dere blitt hjemme med barnet, eller kan han fint sove hos besteforeldrene selv om han er syk? Er så usikker. Vil ikke være en dårlig mamma..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne latt sykt barn overnatte hos bestemor, iallefall hvis han var trygg på dem. Men det er ikke sikkert at jeg hadde greid det om han var skikkelig dårlig.

Skrevet

Jeg ville ikke sendt sykt barn til besteforeldre. Har hatt samme problemstillingen selv, og valgte å ikke dra i bryllup.

Skrevet

Ved så høy feber, ville jeg holdt meg hjemme med barnet. Men hvis han er feberfri i morgen, ser jeg ikke problemet siden han er trygg på de.

Skrevet

Dette hadde ikke vært noe problem for meg - for meg hadde alt vært avhengig av om besteforeldrene ønsket dette eller ikke.

Barnet kommer til å ha det helt topp der, både med og uten feber. Så slapp av og kos deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...