Biola:) Mamma og gravid Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Jeg og samboer har vært på ordinær ultralyd i dag, det var en fantastisk opplevelse! Terminen ble flytta tre dager frem fra 27.02 til 24.02, og i magen spreller en liten GUTT!!! Jippi! Alt ser ut til å være i skjønneste orden med han:) Jeg har hatt så veldig magefølelse på jente, men samboer hadde visst rett:) For en fantastisk dag, jeg kommer til å kose meg så masse fremover! Herlig å kunne si HAN istendenfor "den":) Masse lykke til alle dere som fremdeles venter i spenning:)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Åhh gratulerer så mye med gutt!! Skal selv til UL nå om 2 t, og er kjempespent. Magefølelsen og symptomene sier gutt, så det vil vise seg om rekken fortsetter.... ) Kos dere!!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Awww så moro :) Jeg er i uke 16+6 idag og skal på UL 14 oktober, gleder meg som en liten unge som venter på jula :)
Cupcake! Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Gratulerer med en gutt Biola:) og så bra at alt var i orden. Man senker skuldrene litt ekstra etter vel overstått ul.
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Grattis med en liten prins i magen Biola:) Du får ha en god helg og kose deg masse med magen:) Selv skal jeg på babyshopping med min farmor i morgen:) Klem fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå