dukkelise Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Hei, Jeg har vært mye plaget av mensmurringer dette svangerskapet, og det bekymrer meg at det aldri tar slutt. Det var selvsagt mye hyppigere og sterkere de første 12 ukene, men nå sitter jeg her snart i uke 20 og fremdeles kjenner på disse smertene. Er det noen andre her inne som er plaget av menstruasjonsmurringer så sent?
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Jeg er 18+2, og kjente det i går... ble litt overrasket for har ikke kjent det helt siden tidlig i starten. Men er sikkert vanlig det da?! Du har ikke kynnere da?
dukkelise Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 Hei, Takk for svar! Jeg håper selvsagt det er vanlig og at mange her inne vil fortelle meg akkurat det, men alt jeg leser er at det er vanlig i første trimester.... Er litt i overkant hysterisk dette svangerskapet grunnet en ma og to sa i forkant. Jeg har også kynnere, våkner gjerne med dette om morgenen og magen er steinhard. Men mensmurringene kommer og går, i dag har de vært så og si konstante...IRRITERENDE og ikke minst bekymrende:( Krysser fingrene for at det er vanlig! Ha en riktig fin fredag alle sammen!
Elinlita Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Jeg har også det, trodde det fulgte med jeg. Fortalte det til JM, men hun sa bare at jeg ikke skulle bekymre meg med det.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Har du snakket med lege/jordmor da? Tror kanskje jeg ville gjort det? ikke godt å bekymre seg sånn!!! Evnt kan du jo skrive innlegget på 3.trimester også, og høre om noen der har hatt det slik! Vært på ul da? Du kan jo kreve litt ekstra oppfølging siden du har hatt en ma og sa i forkant det bør de virkelig ha forståelse for, evnt får du kanskje best. en ekstra privat ul eller to! -skjønner deg veldig godt at du bekymrer deg! En annen ting er at jeg synes de er litt "bombastiske" når de skriver her inne... Bl.a det med spark, og når magen blir synlig, størrelse på barnet,symptomer osv osv.... Det virker noen ganger som at "sånn er det" og er det ikke sånn, så kan det virke som at noe er galt.... Alle er vel mer eller mindre litt små hysteriske og analyserende når en er gravid, og det er fort gjort å "sluke" alt en leser.... Jeg hadde tatt en tlf til jm eller lege til mandag, forklart situasjonen, og bedt om en sjekk! Det er grusomt å gå rundt å uroe seg Nei en tlf for mye er mye bedre enn en for lite! Alt er helt sikkert normalt og fint, men en faglig bekreftelse på det skader jo ikke! Masse lykke til og send gjerne en oppdatering! Ha en fin fredag du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå