Gå til innhold

Jeg trenger middagstips!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 11+6 og matlysten er ikke heeeelt på topp. Eneste magen min skriker etter er biffsnadder. Men det er ikke lillegutten min på 3 år så glad i da... så hvis noen har forslag til en enkel god middag for to så blir jeg kjempeglad!!

 

Alt går jo etter hva magen min har lyst på fortida...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quesedillas er knallgodt!

 

Ferdig grillet kylling strimles. Bacon stekes i pannen først. Legg så en tortilla lefse og legg på stekt bacon, grillet kylling strimler og ost samt en tortilla til på toppen. Stekes på begge sider i pannen til osten i midten har smeltet og limt sammen tortillaen. Serveres med en grønn salat, taco saus, rømme og guacamole, evt ris.

 

 

Nam, nam....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...