Gjest Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Er 11+6 og matlysten er ikke heeeelt på topp. Eneste magen min skriker etter er biffsnadder. Men det er ikke lillegutten min på 3 år så glad i da... så hvis noen har forslag til en enkel god middag for to så blir jeg kjempeglad!! Alt går jo etter hva magen min har lyst på fortida...
Snuttemor Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Quesedillas er knallgodt! Ferdig grillet kylling strimles. Bacon stekes i pannen først. Legg så en tortilla lefse og legg på stekt bacon, grillet kylling strimler og ost samt en tortilla til på toppen. Stekes på begge sider i pannen til osten i midten har smeltet og limt sammen tortillaen. Serveres med en grønn salat, taco saus, rømme og guacamole, evt ris. Nam, nam....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå