Gå til innhold

Har vært på ul <3


<3 Maren <3

Anbefalte innlegg

Det ble en laaaaang ultralyd, ikke fordi noe var feil, så bonus for oss da. Gutten var ikke samarbeidsvillig, han lå med ryggraden ut mot magen min og krølla seg sammen. Så jordmor fikk ikke sett alle detaljene så nært som hun øsnket. Så måtte opp og turne litt, og drikke saft for å se om han flytta på seg, han gjorde ikke det. Så måtte til slutt se de siste detaljene mens jeg lå på siden :-D

 

Han var frisk og sunn, ekstremt symmetrisk i følge jordmor (?). Han vinka masse til oss, og sparka til hånda til jordmor, ho ble faktisk litt overrasket :-D

 

Eller ser termin akkurat den samme som før, og fått fødeplass på ABC-klinikken, veldig fornøyd med alt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, så moro Maren!! :) Så det var en gutt altså :) Det venter vi også!! Så fort jeg får lønning skal jeg ut å begynne å handle babyutstyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at det var gutt, sånn mer eller mindre. Var på privat ultralyd hos en bekjent 15+4. Men fortsatt utrolig stas å den lille pjokken. Lyst til å begynne å handle jeg og :-D Skal nok begynne i det små snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...