Gå til innhold

Kynnere uke 14- seriøst??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 14, og allerede føler jeg at jeg har kynnere. Kan dette stemme?

 

I sist sv.skap begynte det for fullt da jeg var i uke 21.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke umulig. Jeg kjente også kynnere veldig tidlig.

Skrevet

Jeg synes at det er så utrolig tidlig, var virkelig plaget av det i sist sv.skap, så håper at det ikke blir like ille denne gangen.

Skrevet

jeg er i uke 14 og har hatt det et par ganger, er ikke så veldig i tvil nei... :) dette er mitt 2 svangerskap så vet hva jeg skal kjenne etter:)

Skrevet

Jeg har merket kynnere fra siden jeg kunne kjenne livmora utenpå, ca uke 15/16, og har kjent dem daglig siden da. Men de har ikke vært ubehagelige før nå da :)

Skrevet

Da er jeg hvertfall ikke alene. Håper at de ikke blir like kraftige som i sist sv.skap. Da sleit jeg bare av å gå på butikken.

Skrevet

jeg kjente også kynnere i uke 13-14. Men var veldig sporadisk. Har hatt en "pause" fra dem. Men nå i uke 34 så er de tilbake for fult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...