Pirkeanonym Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Er i uke 14, og allerede føler jeg at jeg har kynnere. Kan dette stemme? I sist sv.skap begynte det for fullt da jeg var i uke 21.
lavendelblomst Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Det er nok ikke umulig. Jeg kjente også kynnere veldig tidlig.
Pirkeanonym Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 Jeg synes at det er så utrolig tidlig, var virkelig plaget av det i sist sv.skap, så håper at det ikke blir like ille denne gangen.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 jeg er i uke 14 og har hatt det et par ganger, er ikke så veldig i tvil nei... dette er mitt 2 svangerskap så vet hva jeg skal kjenne etter:)
Svipa & lilleplutten Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Jeg har merket kynnere fra siden jeg kunne kjenne livmora utenpå, ca uke 15/16, og har kjent dem daglig siden da. Men de har ikke vært ubehagelige før nå da
Pirkeanonym Skrevet 26. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2009 Da er jeg hvertfall ikke alene. Håper at de ikke blir like kraftige som i sist sv.skap. Da sleit jeg bare av å gå på butikken.
Sistah*G07*J09* Skrevet 26. september 2009 #7 Skrevet 26. september 2009 jeg kjente også kynnere i uke 13-14. Men var veldig sporadisk. Har hatt en "pause" fra dem. Men nå i uke 34 så er de tilbake for fult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå