Gå til innhold

han har ikke hatt tid til å savne meg.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

va er der for et svar når jeg har vært på tur i 8 dager og ikke kommer hjem før om 3?

Jeg savner ham og ungene kjempemasse. Så jeg spurte om de savnet meg. Den eldste savnet meg litt innimellom og minsten var veldig kosesyk så han savnet nok mamme. De er akkurat 5 og 1 år. Så spør jeg min kjære om han savner meg da. Nei........ der har jeg ikke hatt tid til. Ble helt paff jeg...................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk mannfolk som egentlig er litt sjalu fordi de ikke får være med på tur, og som er slitne av å ha ungene helt alene.. hehe, har hørt den før kan du si ;)

Skrevet

Jeg skjønner faktisk litt hva han mener. Hvis han er opptatt med levering og henting av unger, full jobb, middagslaging, lek, stell og legging av ungene samt husarbeid. Den som er hjemme med barna er ofte opptatt hele tiden, mens den som er alene savner de andre mer. Jeg har noen ganger vært alene på besøk hos min bestemor, da med ungene. Min samboer har vært hjemme og savnet oss og kjedet seg, mens jeg har hatt fullt opp hele tiden.

Han blir nok glad når du kommer hjem allikevel :o)

Skrevet

Hehehehehe, ikke akkurat velvalgte ord;) Men jeg kjenner meg igjen, samboeren min er mye ute og reiser, og jeg savner han ikke så veldig mye. Rett og slett fordi det går i ett her hjemme - savner han når jeg legger meg, men bortsett fra det så kan jeg ikke akkurat si at det er noe jeg tenker så veldig mye på. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke synes det er godt når han kommer hjem igjen:)

Skrevet

Offa, mannfolk altså, må nesten le litt av de. Er ikke alltid jeg heller savner mannen når han er på tur, syns det er deilig med litt heltalenetid:) Men passer alltid på å si at jeg har savnet han kjempemasse:)

Og vet du, jeg vet at mannen min også syns det er godt når jeg og reiser bort:) Så ikke alltid man skal ta alt så alvorlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...