Gå til innhold

I går falt jeg så lang jeg var...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skulle vri meg raskt rundt (ute) og det resulterte i at jeg tråkket over, mistet overbalansen fremovertung som jeg er ;), og falt skikkelig på siden/baken.

Klarte å slå ansiktet i et tregjerde så nå har jeg DEN blåveisen og skrubbet handa opp skikkelig. Støl i baken også.

Skal jamen være forsiktig, kan ikke gjøre så mye sprell som før gitt!

 

Jeg er veldig sprek til å være 33 uker, så tror visst jeg er superwoman fortsatt. Haha, der fikk jeg en lærepenge.

 

Er ikke noe bekymret for babyen, alt bra der. Men skal ta det litt mer med ro fremover... ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ikke lett å venne seg til, dette. Jeg går konstant rundt og river ned stoler o.l.. Husker ikke at jeg trenger mer plass for å passere, og dermed river magen med seg alt som er i veien... Hehe, føler meg litt klumsete, ja! Håper blåveisen forsvinner raskt, HI :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha..Ja det er ikke bare å bare å bære på et barn. Kan til tider glemme litt at magen er såpass stor. Jeg erger meg litt over når skoene skal på jeg da :P

Håper det ikke bli mer knall å fall! vær forsiktig, jeg vurderer å skaffe meg sklisokker, har et litt glatt stue gulv. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...