Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Hvorfor heter alle barna som blir født Lucas/Lukas da? For et forferdelig navn å kalle barnet sitt når alle heter det.
Gjest sug lut Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Dette var så kjedelig at jeg hverken gidder ta deg på faktafeil eller generell tåpelighet.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 "hvorfor heter alle barna som blir født Lucas/Lukas"`? Mitt barn heter det ikke! Hvorfor plager det deg? Finn noe annet å bry tankene dine med!
Lille&LilleiMagen- har født <3 Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 min gutt heter Lucas... og jg synes d er d fineste navnet i verden selvfølgelig! Men er enig i at dt er mange som heter d.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Det kunne jo ha vært Kvein, det ville jo vært enda værre.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Kevin mener jeg. Så forferdelig navn på en norsk gutt at jeg kan ikke skrive det engang.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Mitt elskede barnebarn heter Lucas. Da han ble født, var det ikke så mange som het Lucas, mens det nå har blitt ganske så vanlig ja. Det er vel slik med de aller fleste navn at de blir på moten også får mange barn samme navn.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Her heter gullet Lukas, og ja det på vei oppover populæritetsstigen når vi valgte det. Men heller et navn som er enkelt og greit enn ett navn som ingen klarer å uttale eller stave. Vi synes navnet er veldig fint, og det passer perfekt til lillegull selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå