Gå til innhold

Hvor mange dager igjen i dag 25. september 2009 da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har igjen 16 dager og har startet på min 39. uke! Hvor har tiden blitt av ? Plutselig gikk det så fort! Kan jo føde nå jo;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 dager igjen til termin!!! Men tror at Lillegutt dukker opp om ca 1 uke slik de to andre barna mine har gjort.

Skrevet

Jeg har 47 dager igjen i dag og tiden går saaaaakte...

Skrevet

1 dag igjen og gleder meg skikkelig!

Skrevet

40 dager =) hurra endelig høygravid =)

Skrevet

Termin i morgen! Vil ha han ut NÅ! :)

Skrevet

24 dager igjen! Fikk egentlig beskjed i går om at jeg skulle settes igang omgående pga liten vekst hos barnet- men fikk kontrabeskjed i dag, så nå har jeg god tid likevel:)

Skrevet

15 dager igjen!! og lurer fortsatt på når dagene skal begynne å gå sakte?

Et tips til de som synes tiden går sakte, er å utsette alt man skulle ha gjort i det lengste. Da går man hele tiden og tenker på alt man skulle ha gjort, også vips så har tiden gått også er det for sent :P

Skrevet

Menstermin idag, ul termin va tirsdag..

Nå håper jeg at det skjer noe, har vært å fått nåler igår og idag i rygg mage å føtter som ska sette igang fødsel:)

Venter spent nå!:)

Skrevet

Er 2 dager OVER termin..... :-(

Skrevet

13 dager igjen, og nå går dagene faktisk ganske fort:-)

Skrevet

Har 17 dager igjen, og heldigvis for det, for nå har jeg blitt syk!!! :(

Skrevet

19 dager til termin... IIIIk! Jeg syns tida går så fort!

Skrevet

24 dager igjen og føler at tida plutselig går veldig fort mot fødsel. Gleder meg til å hilse på babyen, men det blir jammen rart å ikke bære henne rundt i magen lenger også...

Skrevet

45 dager. 5 dager til jeg er høygravid. :)

Teller ned som bare det nå. Og regner med at tiden går kjempe fort fra nå av siden vi skal snart flytt og vi har masse å ordne og pakke før flyttedagen-den 16.okt! :)

Skrevet

Hadde termin igår.. Men nå må lillebror vente til mandag å komme ut håper jeg. Har så masse å gjøre i helgen.

Skrevet

5 dager igjen

Skrevet

Nordlandsjente på Østlandet:

Hvordan er formen?

Har ikke sett så mye til deg,så trodde kanskje gullet ditt hadde kommet. Men så deilig det må være å ha så kort tid igjen. Selv har jeg 6 herlig uker igjen..og kanskje lengre,men vi får se. :)

Skrevet

Jeg hadde 5 dager,men ser klokka er over midnatt så nå er det 4 dager. Har veldige tak i ryggen og mens murringer nå....og magen trekker seg sammen,men tørr ikke håpe på at noe er på G...selv om jordmor sa på torsdag at hun trodde jeg fikk nå i helgen :)))

Kanskje prøve å sove litt.... ikke like lett hver natt....*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...